Parfum din flori de liliac

114 1 3
                                    


Edward este un copil obişnuit cu o viață obişnuită.Ceea ce îl face diferit de ceilalți este şimnțul său olfactiv foarte dezvoltat.Odată ce simnte un miros îl ține minte pentru totdeauna,fiind în stare să îți numească fiecare incredient dintr-o prăjitură sau din orice lucru care elimină un miros specific.Are cel mai dezvoltat simnț olfactiv,cu mult peste cel al câinilor.

Când el avea doar şapte ani a întâlnit-o pe Isabela,fata ce abia s-a mutat în casa de alături împreună cu familia ei.Mergeau la aceeaşi şcoală,aşa că din primele zile au devenit prieteni.Făceau totul împreună şi erau de nedespărțit.
Isabela a fost prima dragoste a lui Edward iar în ziua în care ea a plecat , el a plâns o săptămână întreagă.Tatăl Isabelei a primit o slujbă într-un alt oraş din altă țară şi se cerea plecarea imediată,astfel încât Isabela nu a mai apucat să-şi ia rămas bun.Un singur lucru i-a rămas întipărit în minte,anume mirosul ei,un miros plăcut din flori de liliac.

Au trecut 12 ani deja,iar Edward  şi-a deschis propria afacere,crează şi vinde parfumuri facute de el,ba chiar este unul din cei mai cunoscuți parfumieri din țară.Edward a uitat complet de Isabela,iar acele momente frumoase au fost de mult uitate.

Era o zi frumoasă de primăvară,când Edward se plimba prin oraş.Stătea şi aştepta la semafor,cu nasul în telefon când un miros pătrunzător la făcut să-şi întoarcă capul.Un parfum specific din flori de liliac, ce i-a dezmorțit simnțurile şi i-a trezit amintiri vechi ascunse în subconştientul său.Mirosul nu-l putea înşela,era Isabela,prima lui iubire.

Idei de cartiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum