Erau ambii mici şi au ajuns să devină cei mai buni prieteni.Erau vecini iar asta le-a permis să se vadă foarte des iar prietenia lor a devenit una foarte strânsă.Era prin clasa a 4 când au ieşit să se joace prin parc.După câteva minute bune de alergat el şi ea s-au aşezat pe o bancă pentru a se odihni.Pe acea bancă se mai afla o bătrânică care a intrat în vorbă cu ei doi.
-Vreți să vă spun o poveste?
Copii curioşi din fire au raspuns da.Atunci batrânica le-a spus o poveste pe care doar ea o stia despre ,,cafeaua cu sare".In final povestea se termină cu o întrebare la care vine şi răpunsul:
,,-Ce gust are cafeaua cu sare?
-E dulce"
După ce a terminat de spus povestea, bătrânica le-a mulțumit celor doi că au ascultato şi a plecat.
În zilele următoare ea împreună cu familia ei s-au mutat în alt oraş şi deşi şi-au promis că vor păstra legătura,nu s-a întamplat aşa.
Anii au trecut iar baiatul şi fata nu s-au mai întâlnit de atunci din clasa a 4.Au încercat să se sune unul pe altul dar ce nu au ştiut cei doi era că păinții la ambii au făcut astfel încât ei doi să nu mai fie prieteni şi au împedicat copii să ia legatura între ei.De fiecare data când el întâlnea o fată care îi părea că seamănă cu prietena sa din copilărie o întreba ce gust are cafeaua cu sare,o întrebare la care doar prietena sa din copilărie ştia răspunsul,iar ea făcea la fel când întâlnea un băiat.Cum credeți?Se vor găsi unul pe altul cei doi?Cine ştie, poate vor ajunge chiar împreună.Totul depinde de voi.
Notă:Povestea cu cafeaua cu sare poate fi găsita pe youtube.După ce ve-ți vedea videoclipul cu povestea ve-ți înțelege şi răspunsul la întrebare.