Marele anunț fusese făcut. Vasul de croazieră Helena era gata de pornire. Si-a câstigat pe buna dreptate titlul de cel mai mare vas de croaziera, fiind capabil să susțină până la 10000 de persoane. Pornise din Barcelona cu destinația New York. Călătoria urma să dureze o lună, perioadă în care cei 7895 de oameni aflati la bord, fie aveau să se bucure de toate facilitățile puse la dispoziție de vas, fie aveau să muncească. Totul decurgea bine şi frumos. Trecuse jumatate de luna când lumea parea ca se cutremura. Se formau valuri nemiloase care au fost cat pe ce să răstoarne vasul, dar nu s-a întâmplat. Nimeni nu a dat mare importanta acestui eveniment pana a doua zi când au realizat ca numai era semnal. Nu functionau nici telefoanele, nici radioul şi nici internetul. Rețele digitale căzuseră. Atunci au aflat tragicul adevărul. Toate continentele se scufundasera sub apa oceanelor. Iar nimeni nu îşi putea explica cum e posibil aşa ceva, şi cum de vasul nu s-a scufundat. Acum pământul era în intregime acoperit de ape. Nu zăreai pic de uscat. Atunci au început adevăratele probleme. Resursele vasului sunt limitate, iar cand se vor termina vor incepe adevaratele conflictele. Fiecare vrea sa supravietuiasca iar daca nu se vor lua masuri, adevarata natura umana va iesi la iveala.