Oricine vrea să-şi întâlnească jumătatea,alături de care să-şi petreacă tot restul vieții,până ce moartea îi va despărți.Acum e mult mai simplu să faci acest lucru.Cred că vă întrebați cum.
Fiecare om când împlineşte 18 ani devine invizibil,un fel de fantomă care nu poate atinge pe nimeni şi care nu poate fi văzută de nimeni.Iar aici vine partea interesantă.Singura persoană care te poate vedea e cea care defapt e jumătatea ta.Sunt şanse să nu o cunoşti,să fie doar un străin şi chiar prima oară când o întâlneşti,dar ea sau el e jumătatea ta.Fiecare om ştie de faptul că cine împlineşte 18 ani, devine invizibil pentru o săptămână,şi porneşte în căutarea jumătății.Dacă nu o găseşti sunt şanse ca ea să te găsească pe tine,sau se poate întâmpla să nu vă găsiți unul pe altul,iar într-un final să ajungi să te căsătoreşti cu persoana nepotrivită.În urma unor studii doar 30% din cei care devin invizibili îşi găsesc jumătatea.Procentajul e mic iar asta pentru că tu poți trăi în America iar jumătatea ta în Franța şi nu ajungeți să vă întâlniți.
Acum e rândul lui Chris să devină invizibil.Maine e ziua sa de naştere şi e pregătit să-şi găsească jumătatea.Îşi va găsi Chris jumătatea?Totul depinde de voi.