Bolnav

65 2 1
                                    

Să fii bolnav.Cu toți vor spune că măcar odată în viață au fost bolnavi dar nu toți ştiu cum e să suferi de o boală incurabilă ce nu poate fi vindecată.Trăind de pe o zi pe alta,aşteptând ziua în care flacăra vieții se va stinge.Pentru ei viața nu are valoare,pentru că nu s-au bucurat deloc de ea.Mai mereu în spitale,înconjurat de medici şi aparate sofisticate.Culorile nu sunt văzute la fel,mirosurile şi sunetele nu sunt simnțite la fel.Totul e lipsit de sens şi aştepți moartea să vină mai repede.

Totul s-a schimbat într-o zi când 439 de persoane care sufereau de boli incurabile s-au trezit într-o lume virtuală.Totul era confuz şi nimeni din cei 439 nu înțelegea nimic.Apoi deodată s-a auzit o voce.

Bună la toți.Numele meu e Klaus.Cred că vă întrebați ce căutați aici.Vă spun eu ce căutați aici.Cum ar fi dacă v-aş putea îndeplini cea mai mare dorință a voastră,anume cea de a vă vindeca de boala care vă face viața un chin.Mulți dintre voi vor crede că spun minciuni,dar vă asigur că spun adevărul.Insă înainte de a vă vindeca va trebui să jucați un joc pe viață şi pe moarte iar din toți cei 439 doar 11 vor avea şansa să fie vindecați.Va trebui să vă ucideți între voi iar odată ce muriți în lumea virtuală,ve-ți muri şi în lumea reală.Refuzul de a vă conforma celor spuse de mine se pedepseşte cu moartea.Însă vă asigur că cei 11 rămaşi vor fi vindecați,şi vor putea să se bucure de viață.

Ce se va întâmpla cu cei 439.Vor juca jocul lui Klaus sau se vor împotrivi.Totul depinde de voi.

Idei de cartiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum