Magicianul

351 7 1
                                    


Timp de secole Ordinul Dragonilor a salvat omenirea din umbra.Au oprit razboaie, au ucis persoane care aveau sa fie un adevarat pericol pentru omenire si au salvat milioane de vieti.
Toti din acest ordin erau magicieni.Fiecare avea propia sa magie, sau mai bine spus specialitate.Niciunul din membrii ordinului nu avea voie sa aiba urmasi sau sa  se casatoreasca si sa intretina relatii intime cu o persoana, deoarece se credea ca asa isi vor pierde magia.Noi membri erau recrutati doar atunci cand dadeau semne ca ar avea magie.

Totul s-a schimbat in ziua in care unii membri din ordin a urmat alta cale, o cale prin care faceau rau omenirii.Ei si-au format propriul lor ordin care se numea Ordinul Phoenix

Pentru a face parte din Ordinul Dragonilor trebuie sa treci prin mai multe probe ca apoi in final cei mai buni sa devina membri, iar la fel este si in cazul Ordinului Phoenix.

Unul din cei mai mari magicieni, care se numeste Lucas Faugh a incalcat legea prin care nu ai voie sa intretii relatii cu alte persoane.Acesta s-a indragostit nebuneste de o femeie, iar aceasta  a dat nastere unui copil.Dar el nu stiuse ca e insarcinata, si nici nu aflase.In urma unei misiuni foarte importante Lucas moare intr-un mod  neobisnuit nestiut de nimeni.

Acea femeie nascu un baietel, care de la varsta de 10 ani a dat semne de magie ceea ce era incredibil deoarece de la 16 ani in sus cineva dadea semne de magie.Acest baiat era un caz unic de care nu aflase nimeni din cele doua ordine.Cand a implinit 16 ani a fost recrutat in ordinul Dragonilor iar dupa ce a trecut de probe a devenit membru al acestui ordin.Scopul lui este de a descoperi cum a murit tatal său, sau cine stie, poate sa afle cine l-a ucis.

Gasiti un nume potrivit pentru personajul principal.

Idei de cartiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum