7 Gloanțe

91 3 2
                                    

O fată găsită moartă.Victima unei crime odioase,care a îngrozit un întreg oraş.Nu a existat niciun martor iar acum nimeni nu este bănuit că a săvârşit crima.Poliția nici măcar nu şi-a dat silința să afle cine e criminalul.Doar un singur om are o bănuială despre cine ar putea fi criminalul.Criminalul ar putea fi unul din colegii de clasă ai fetei.
Acel cineva care bănuieşte ceva e chiar tatăl fetei, care e profesor de istorie la şcoala unde mergea fiiica sa Sabrina.Nimeni din şcoală nu ştia de faptul că Sabrina e fiica profesorului de istorie.El cu soția sa au divorțat iar Sabrina a ajuns în grija mamei,dar au păstrat legătura şi comunicau foarte des.Dar la şcoală nu vorbeau mai deloc.Erau doar profesor şi elevă,nimic mai mult.După ore vorbeau şi stăteau împreună la fel cum face orice tată cu fiica sa.
Vestea că fiica sa a fost ucisă cu cruzime l-a şocat total.Era convins că unul din colegii de clasă ai Sabrinei a uciso în seara în care a avut loc acea petrecere de pe lacul Welbero iar el avea de gând să afle cine e ucigaşul iar mai apoi să-l ucidă.
Şi-a cumpărat un pistol pe care l-a ascuns în sertarul de la catedră, iar într-o zi a reținut întreaga clasă după ore,pe motiv că are să le spună ceva de care va depinde nota pe semestru,aşa că toți cei 28 de elevi au rămas după ore.

La început totul mergea normal.Era o discuție obişnuită între elevi şi profesor până la un moment când profesorul a scos pistolul şi a început să le spună despre fiica sa Sabrina.Toți se uitau îngroziți la profesor şi nu înțelegeau ce se petrece.Viața le era în pericol iar acum fiecare urma să-şi spună varianta sa a poveştii despre ce s-a întâmplat defapt la aceea petrecere,iar de nu, viața le era pusă în pericol.
Profesorul i-a amenințat că de nu se află criminalul până mâine dimineață va ucide pe 6 din ei.În pistol avea 7 gloanțe din care 6 gloanțe puteau nimeri în oricare din ei,vinovat sau nevinovat.Iar ca nu cumva ei să mintă,a făcut tot posibilul să pună mâna pe un detector de minciuni pentru a şti exact cine minte şi cine nu.
Aşa a început.Fiecare elev trecea pe rând la detectorul de minciuni.Uşile încuiate,nimeni în şcoală,afară noapte.Ce a început ca o zi normală,avea să se termine ca o noapte groaznică.

Idei de cartiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum