Numele meu e Mark şi pot spune că sunt cel mai ghionist om de pe acest pământ.Mereu mi se întâmplă lucruri rele,şi foarte des mă vezi cu ceva bandajat.Toate lucrurile posibile mi s-au întâmplat până la ai mei 19 ani,lovit de maşină,am căzut din copac după ce s-a rupt o creangă,am căzut o dată într-o groapă plină cu fecale de a animale,am pierdut bani de multe ori,m-am lovit de şi mai multe ori.Odata chiar am fost lovit de fulger şi am supraviețuit.Toate ghinioanele din lume parcă se țin scai de mine iar cei ce stau în preajma mea ajung să pățească şi ele lucruri rele iar ca urmare nu am niciun prieten.
Viața mea e o continuă luptă de supraviețuire şi deja m-am obişnuit cu singurătatea.Totul s-a schimbat în ziua în care a apărut ea,fata care nu ştiu cum,dar în preajma ei nu mi se întâmpla nimic rău,de parca ghinioanele lumii şi-au luat o pauză de la aş bătea joc de mine.Ori de câte ori mă aflam în preajma ei puteam să stau liniştit fără frica că în orice moment mi s-ar putea întâmpla ceva rău.Însă când ea nu se afla lângă mine eram din nou Mark,băiatul ghinionist.
Şi acum ce ar trebui să fac.Cum aş putea să ajung la inima ei şi să o fac să se îndrăgostească de mine.
,,-Da,sunt cel mai ghinionist om din lume,însă dacă te-aş avea pe tine lângă mine pentru tot restul vieții,cred că aş fi cel mai norocos om care a existat vreodată."
Cum credeți va ajunge Mark la inima fetei sau nu?Totul depinde de voi.