Cantaretul

540 16 4
                                    


Anul 2018

De cand era mic el a trait in mizerie si saracie.Parintii ii sunt alcoolici, iar el fu nevoit sa se lase de scoala si sa munceasca pentru a avea cu ce sa-si intretina sora mai mica si parintii alcoolici.Dorea din toata inima ca sora lui sa devina cineva in viata asa ca a dat-o la scoala chiar daca parintii nu erau de acord.
El are 18 ani acum iar de cand era mic era pasionat de muzica.Desi nu poate canta la nici un instrument, el are ceva ce putini au:  o voce cu un timbru special si un auz muzical care nu este intalnit la nici un alt cantaret.
Visul lui este de a deveni un muzician ce aduce bucurie pe fetele oamenilor prin muzica sa.
Din pacate munca ii ocupa tot timpul.Lucreaza untr-un  atelier de tamplarie, om de serviciu la o scoala, strange lucruri pe care multi le considera gunoaie pe care mai apoi le vinde si mai are grija de surioara sa de doar 8 ani.Reuseste cu greu sa-si confectioneze o chitara din lemnul de  la atelierul unde lucreaza.Datorita auzului sau muzical invata cu usurinta sa cante la chitara fara a cunoaste nici macar o nota muzicala.
Intr-o zi cand facea curat prin scoala unde lucra a intrat in clasa de muzica si inceput  a atinge clapele pianului care se afla in clasa.In acel moment in clasa intra profesorul de muzica care a fost surprins sa vada ca cineva care niciodata in viata sa nu a atins un pian poate sa scoata niste sunete atat de placute.
Profesorul decide sa-l invete pe tanar  a canta la pian si la chitara.Dupa cateva saptamani tanarul canta ca un adevarat profesionist ba chiar a compus o melodie care l-a facut pe profesor sa planga.Au inregistrat un album si au difuzat piesa la radio.
Dupa 2 saptamani  piesa deveni un hit iar toti incepura a se intreba cine a scris si a cantat aceasta piesa.
In cele din urma baiatul iese din umbra.

Puteti sa scrieti cum tanarul a  ajuns sa fie cel mai celebru cantaret din lume si cum a reusit sa-si ajute familia sa iasa din saracie

Idei de cartiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum