I'm still alive

99 2 0
                                    

Toți au crezut că am murit,că fiecare membru al legiunii 11 a suferit o moarte cumplită,dar s-au înşelat

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Toți au crezut că am murit,că fiecare membru al legiunii 11 a suferit o moarte cumplită,dar s-au înşelat.

De mai bine de 300 de ani regatele Vanerm şi Sankri s-au aflat în război.
Mii de vieți şi-au pierdut viața în acest război care nici nu se ştie de la ce s-a început.M-am născut în regatul Vanerm,şi de când mă ştiu mi-am dorit să fac parte din Otigu,legiuni de războinici care aveau ca scop protejarea regatului.Aceşti războinici erau antrenați în condiții extreme,iar un singur războinic din Otigu era în stare să omoare o sută de oameni de unul singur.Tatăl meu a făcut parte din Otigu,şi a murit la datorie,iar eu am dorit să-i calc pe urme aşa că de mic mă antrenam din greu şi mă forțam la maxim.A sosit şi ziua în care am fost ales să fac parte din Otigu,cea mai minunată zi din viața mea.Am fost repartizat în legiunea 11.La început am crezut că din această legiune fac parte cei mai puternici luptători,dar m-am înşelat,erau o adunătură de ratați.Din cei 50 de membri doar 15 puteau fi numiți nişte luptători adevărați,iar restul deabea puteau ține o sabie în mână.Atunci am aflat că în această legiune erau repartizați cei care se pricepeau la inventat lucruri,la desenat,care pot vorbi multe limbi şi cei care puteau să facă strategii de luptă.Legiunea 11 era creierul de care depindeau celelalte legiuni dar eu nu vroiam să fac parte din această legiune.Vroiam să lupt şi să îmi apăr regatul nu să stau şi să privesc cum luptă celelalte legiuni.

A trecut un an de când făceam parte din această legiune,şi pot spune că am învățat multe lucruri utile dar totuşi eram nemulțumit.Eu vroiam să lupt,dar din păcate spiritul meu de luptător a fost închis într-o cuşcă.

Apoi a venit şi ziua la care am visat din ziua în care am fost repartizat în legiunea 11.Am fost trimişi într-o misiune pentru a studia apărarea regatului Sankri,şi pentru a găsi puncte slabe pentru un eventual atac asupra acestuia.După ce am ajuns pe teritoriul regatului Sankri am început să explorăm şi să studiem locurile.
Totul mergea foarte bine,şi am ajuns până în apropierea capitalei.Pentru a ajunje în capitală erau doar două moduri.Prin metodă era să treci prin poarta zidului de piatră care se afla între capitală şi restul regatului fie trebuia să treci peste zid.Am studiat timp de 10 zile acest zid,încercând să găsim puncte ale acestuia,şi chiar am găsit un singur punct slab.Eram pe punctul să ne întoarcem înapoi în regatul Vanerm,iar atunci s-a întâmplat.Sute de săgeți a străbătut bolta cerului şi au căzut peste noi.Săgețile au fost înmuiate într-un lichid special şi apoi se aprindeau în vârf.Mă uitam în jur şi vedeam cum camarazii mei ardeau de vii din cauza săgeților.Nu înțelegeam cum s-a putut întâmpla una ca asta,căci am fost pe cât se poate de precauți.Am fost şi eu lovit de o sageată,dar am reuşit să o scot din abdomen înainte să mi se aprindă hainele.Cu greu am reuşit să scap de acolo.Flăcările se întindeau tot mai mult,camarazii mei urlau de durere iar eu nu puteam să fac nimic.Rana lăsată de săgeată îmi sângera şi deabea mă puteam mişca.Aceea noapte a fost cea mai tragică noapte din viața mea.Toți au crezut a murit fiecare membru al legiunii 11,dar s-au înşelat.Eu încă eram în viață,unicul supraviețuitor.Mi-am bandajat rana,iar în loc să mă întorc înapoi în regatul Vanerm,am decis să trec de zid de unul singur şi să mă infiltrez în regatul Sankri.Mi-am dat jos uniforma şi am aşteptat zile întregi până să vină vreun negustor la porțile zidului.Înainte de a se apropia de poartă,am reuşit să mă ascund în una din trăsurile sale şi aşa am ajuns să trec de zid,iar în cele din urmă am ajuns în capitală.Timpul petrecut cu cei din legiunea 11 a fost util,căci fără să vreau am învățat limba sankrită şi aşa am reuşit să mă infiltrez fără să atrag atenția nimănui.Am petrecut 5 ani în capitala regatului Sankri,şi am aflat lucruri care pot schimba şi pot rezolva conflictul dintre aceste două regate,iar acum e timpul să mă întorc acasă.

Ce credeți că se va întâmpla cu el?Va reuşi să rezolve conflictul dintre cele două regate sau va da greş?Totul depinde de voi.

Idei de cartiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum