Cei ca el mereu au fost vânați şi duşi în laboratoare secrete unde se realizau experimente pe ei.Încă de la o vârstă fragedă Mike şi-a dat seama că este un copil special, el având abilitatea de a se camufla în conformitate cu mediul în care se afla.
Totul a început de fapt la începutul secolului 20 când un meteorit a lovit pământul.Nimic straniu ai spune,dar meteoritul era format 60% dintr-un mineral,care a făcut ca unii oamenii să-şi dezvolte unele abilități.Când s-a aflat de existența acestora,s-a început o vânătoare în masă pentru exterminarea celor care dădeau semne că ar avea o abilitate,deoarece se credea că dacă toți aceşti oameni ce dețin abilități se vor uni,ar deveni o putere indestructibilă ce ar schimba echilibrul şi pacea în lume.
Iar această vânătoare a dat roade,Mike fiind ultimul om ce deținea puteri,iar nimeni nu ştia de el.Viața lui Mike nu a fost una uşoară.După ce a divorțat de soția cu care a făcut un copil,viața lui s-a schimbat radical.Numai avea pe nimeni şi trăia de pe o zi pe alta, ajungând astfel în pragul depresiei.Avea nevoie de bani şi nu găsea nicăieri un loc de muncă.Apoi într-o zi a a aflat despre o clinică care căuta donatori de spermă.După mai multe teste i s-a spus că poate dona.Astfel a ajuns să doneze spermă în fiecare lună de cel puțin 7 ori,pe parcusul unui an întreg,până când a fost văzut folosindu-şi abilitatea.Nu a durat mult şi a fost prins,şi a dispărut fără urmă de parcă nici nu a existat un bărbat pe nume Mike.Însă cei care l-au prins pe Mike nu au ştiut cu ce s-a ocupat acesta pe parcusul anului şi nici nu s-au găsit informații despre faptul că a fost într-o relație cu o femeie cu care a şi făcut un copil.În urma donării de spermă s-au născut 99 de copii care au ajuns să afle cu toți că nu sunt niste copii obişnuiți.
Primul copil a lui Mike,pe nume Jordan care avea acum 20 de ani a aflat de la mama sa, cine a fost tatăl său.Iar după ce a intrat în locuința în care a trăit cândva tatăl său şi după ce a căutat prin lucrurile lui a aflat cu ce s-a ocupat acesta pe tot parcusul anului 2018.
Acum Jordan dorea să înceapă să-i caute pe ceilalți copii ai tatălui său care la fel ca el ar putea să dețină o abilitate.El putea controla focul.
Va putea Jordan să-i găsească pe toți 99 înainte de a afla cineva de existența acestora sau vor fi găsiți de cei care l-au prins pe Mike?Totul depinde de voi.