Helmund

57 0 1
                                    

Bun venit la şcoala internat Helmund,cea mai bună scoală,în care oricine şi-ar dori să învețe.Şcoala a fost fondată în anul 1885 de către Emanuel Helmund,iar de atunci pragul aceastei şcoli a fost păşit de tot felul de persoane care au adus o schimbare în lume.Oricine termină studiile la această şcoală,are viitorul asigurat,iar aici apare problema.Nu oricine poate intra la această şcoală.În toată lumea sunt împrăştiați reprezentanți, ce lucrează pentru şcoală,având misiunea de a găsi stundenți care merită să învețe la şcoala internat Helmund.Modul în care sunt aleşi viitorii studenți,nu este cunoscut de nimeni.Tot ce se ştie,e că banii nu-ți oferă bilet de intrare la această şcoală,aici învățând persoane din fiecare sferă socială.Din această şcoală au ieşit specialişti în orice domeniu iar diploma de absolvire este recunoscută la nivel internațional,astfel fiindu-ți uşor să-ți găseşti de lucru.

Iar aici începe povestea mea.Apropo mă numesc Jordan.Totul s-a început în ziua în care am primit o scrisoare în care scria că sunt acceptat la şcoala internat Helmund.Un singur lucru nu înțelegeam.De ce unul ca mine a primit ocazia de învăța la cea mai prestigioasă şcoală din lume,când eu nu eram bun la nimic,fiind un eşec în toate privințile.Iar de aici a început o nouă viață pentru mine,ca student la Helmund.

Cum credeți?Se va descurca Jordan în această şcoală?Va afla el de a ce a fost ales să învețe la Helmund?Totul depinde de voi.

Notă:Deşi la prima vedere Jordan pare un eşec total,el are ceva special.Are capacitatea să asimileze foarte uşor tot ce aude şi învață mult mai repede decât ceilalți.El singur nu ştie de ce e capabil.Nu are motivația necesară să dovedească ce poate cu adevărat,şi mai mereu gândurile îi zboară altă parte  şi niciodată nu e atent la ce se întâmplă în jurul său.

Idei de cartiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum