Mark era un baiat simplu,cu o viață absolut normală.Cei drept nu prea avea noroc în dragoste iar fetele niciodată nu l-au băgat în seamă,din cauza fizicului său.Era destul plinuț şi mai mereu îl vedeai cu nasul în cărți.Totul s-a schimbat după ce a intrat la liceu unde a cunoscuto pe ea,fata care i-a dat lumea peste cap.Pe lângă faptul că era foarte frumoasă,mai era şi foarte deşteaptă.Ea nu era ca restul fetelor,se purta frumos cu Mark şi au devenit foarte buni prieteni.Insă cu fiecare zi ce trecea,Mark începea să simntă ceva pentru Catălina.A ajuns să-şi dorească să nu fie doar prietenul Catălinei ci iubitul ei.Însă cine s-ar întâlni cu un ratat ca mine,îşi spunea el mai mereu în gând.Uneori el credea că ea stătea cu el doar din milă,dar totul era confuz.
Au trecut cei trei ani de liceu,iar Mark a decis că e timpul să-i mărturisească Cătălinei ceea ce simnte el cu adevărat pentru ea.I-a trimis mesaj,şi i-a spus să vină în locul lor special(un loc deosebit ce se afla în parcul din oraş),iar ea i-a spus că va fi acolo.
Inima lui Mark bătea din ce în ce mai tare cu cât se apropia mai mult de parc.Se afla la doar doua străzi de parc,iar în gând îşi făcea tot felul de scenarii asupra la tot ce s-ar putea întâmpla dacă îi va mărturisi ce simnte.
Mai avea de trecut zebra şi ajunjea în parc,iar atunci a văzuto pe Cătălina care era doar la câțiva metri distanță.A vrut să o strige,dar în acel moment se facu verde la semafor iar ea a păşit pe zebră.El a fugit spre ea,iar atunci s-a întâmplat.Un şofer beat s-a urcat la volan şi mergea cu viteză mult prea mare.Cătălina se afla pe zebră când a observat şoferul care mergea cu viteză.Trupul i-a încremenit şi nu mai putea să se mişte.Timpul parcă s-a oprit în loc.Mark fugea ca disperatul spre Cătălina care a încremenit locului.A ajuns lângă ea şi a înpinso din calea maşinii,pe când el a fost lovit din plin de maşină.A fost aruncat la impactul cu maşina şi s-a lovit cu capul de asfalt.
A fost dus de urgență la spital,şi mai apoi dus în sala de operații.Operația a durat în jur de 6 ore iar în tot acest timp Catălina s-a aflat în sala de aşteptare.Doctorii au facut tot ce au putut dar din păcate Mark a intrat în comă şi doar aparatele îl mai țineau în viață.
Situația lui Mark nu s-a înbunătațit nici în următoarele zile,şi nici în următoarele luni.Astfel el a stat în comă timp de 5 ani,prizonier în propriul corp.Auzea tot ce se întâmpla în jurul său dar nu era în stare să mişte niciun dejet.În aceşti 5 ani Cătălina l-a vizitat deseori,cel puțin odată pe săptămână.Vorbea cu el,îi spunea tot ce are pe suflet ba chiar i-a mărturisit că îl iubeşte,iar Mark nu putea face nimic ,decât să asculte tot ce spunea ea.
Situația a început să se schimbe.Cătălina venea din ce în ce mai rar iar din felul cum vorbea părea tot mai depresivă şi mai tristă,până într-o zi când i-a spus lui Mark că vrea să-şi pună capăt zilelor.După ce ea a plecat din spital,în subconştientul lui Mark a început să se dădea o bătălie între viață şi moarte.
În dimineața următoare Mark s-a trezit din comă,după 5 ani în care a fost prizonier în propriul corp.A ieşit în fugă din spital în timp ce medicii alergau după el,dar el nu avea de gând să se oprească.Trebuia să o oprească pe Cătălina din a face ceva nesăbuit,şi vroia să-i mărturisească ceea ce ar fi trebuit cu 5 ani în urmă.