Blestemul

109 2 2
                                    

Totul a început prin anul 1816 când o femeie bătrână a bătut în uşa casei familiei Nottara,o famile burgheză ce dețineau afaceri cu haine şi cu mătăsuri.Bătrâna a cerut adăpost pe noapte,căci afară ploua destul de tare iar ea nu avea unde să stea.Însă bătrâna nu ştia cu cine are de face.Uşa a fost deschisă de Elizabeth Nottara,o femeie avară şi putredă pe interior.A refuzat să-i ofere adăpost bătrânei ba chiar a şi jignito în ultimul hal.Iar pe lângă asta a înpinso pe scări pe bătrână,iar la impactul cu scările i s-a rupt mâna,iar Elizabeth râdea în hohote de starea în care se afla bătrâna.

În acel moment bătrâna s-a uitat în ochii sfidători ai doamnei Elizabeth şi a rostit cu voce tare.
-Te blestem,pe tine şi pe familia ta.Fie ca în familia voastră să se nască doar femei,toate să fie de o frumusețe rară,şi fie ca nimeni să nu reziste farmecului femeilor din familia Nottara.Puteți să faceți şi 20 de copii,oricum toate vor fi fete,iar pe lângă asta orice bărbat care va întreține relații intime cu o femeie din familia Nottara va muri.Toate ve-ți muri babe bătrâne şi singure.Doar dragostea pură e răspunsul la orice.

După ce bătrâna a rostit aceste vorbe a plecat,iar Elizabeth în continuare râdea în hohote.Nu a luat în serios niciuna din  vorbele spuse de bătrână.La doar câteva zile de la incident,soțul lui Elizabeth şi fiul ei de 15 ani au murit în circumnstanțe misterioase,astfel Elizabeth a rămas văduvă cu 3 fete de crescut.Anii au trecut iar Elizabeth a observat că orice bărbat care se culca cu ea,murea în circumnstanțe dubioase,iar bătrâna nu mai putea fi găsită.Aceaşi soartă au avuto şi fetele lui Elizabeth care dădeau naştere doar la fete iar orice bărbat care se culca cu ele murea.
E deja anul 2018 iar dea lungul celor două secole în familia Nottara s-au născut în jur de 120 de fete,şi au murit în jur de 100 de bărbați care au întreținut relații intime cu una din femeile familiei Nottara.

Se va rupe vreodată acest blestem,sau femeile din familia Nottara sunt sortite să moară singure,fără să ştie ce înseamnă să iubeşti un bărbat?
Totul depinde de voi.

Idei de cartiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum