Răzbunarea

259 7 0
                                    

Regele Ronder a fost unul dintre cei mai măreți regi din câți au existat.
De-a lungul a 20 de ani a format un regat puternic care putea face față fiecărui atac din partea celor trei regate vecine.Regatul regelui Ronder, numit Azulu era cel mai mare din cele patru, şi cel mai puternic.Oamenii de aici o duceau foarte bune şi erau foarte fericiţi, pe când în celelalte regate oamenii o duceau foarte rău.Nobilii au preluat puterea şi au luat toate pământurile de la țărani, obligândui să muncească pentru nobilime.Pe langă asta erau nevoiți să plătească un fel de tribut nobilului pentru care lucra, deoarece se foloseau de uneltele acestuia.Niciun țăran nu avea voie să piescuiască în lacurile nobilului sau să vâneze în pãdurile acestuia iar pe lângă asta pentru cea mică greşeala plăteau cu viața.
În regatul Azulu nobilii nu dispuneau de o astfel de putere.Ei acționau doar după voia regelui şi erau nevoiţi să-i fie loiali lui, de nu plăteau cu viața.Regele Ronder avea 11 copii, 7 băieți şi patru fete, iar pentru ei era gata să facă orice.Pe toți îi iubea la fel cu excepția celui mai mic care era diferit față de frații şi surorile sale mai mari.Mereu il găseai murdar de pământ,îmbrăcat în haine rupte,face numai pozne şi vorbeşte foarte urât.Ai putea spune că nu are cei şapte ani de acasă.Frații lui mai mari mereu se îmbracă în haine elegante,mănâncă doar bunătățuri şi niciodată nu au depus vreun efort fizic şi toți zece se condsideră mai presus de ceilalți.

Soția regelui Ronder  a murit atunci când cel mic avea 9 ani şi mereu regele a condsiderat că moartea ei l-a afectat pe cel mic, care se numeşte Arwin, deoarece după ce a murit regina,Arwin a început a face doar pozne şi a încetat a mai asculta de cineva.Mereu facea ce vroia el, mânca cu slujitorii, niciodată cu frații şi surorile sale,chiar de multe ori îi ajuta pe aceştia la treburile care le înfăptuiau.

Ceea ce nimeni nu ştia este că atunci când regina a murit, ea era împreună cu Arwin iar înainte de a se stinge din viață i-a spus ceva.

Regina:Arwin, scumpul meu băiat.Sunt pe moarte şi trebuie să-ți spun ceva înainte să nu mai fiu printre cei vii
A:Mamă nu muri.Te rog mamă nu muri.Cine îmi va mai spune poveşti înainte de culcare.
R:Imi pare rau Arwin, aşa e cursul vieții, te naşti, traieşti, apoi mori iar eu nu sunt o excepție.
A:Dar nu vreau să mori.
R:Ştiu,dar trebuie să ştii că mereu te voi veghea de sus şi îţi voi purta de grijă.
Trebuie să ştii un singur lucru.
A:Ce lucru?
R:Viața asta pe care noi familia regală o traim, nu e viață.În viață nu totul este despre bani şi bogăție.Cel mai important lucru în viață sunt relațiile dintre oameni, care de prietenie, care de conflict, şi bineînțeles de iubire.Viața e scurtă, azi eşti mâine nu eşti, iar de asta trebuie să te bucuri de toate plăcerile şi bucuriile pe care ți le oferă viața.Dar nu poți face una ca asta dacă stai într-o colivie din aur unde  aştepți ca cineva să facă totul în locul tău.De aceea vreau ca după ce voi muri să ştii un singur lucru ,, trăieşte viața din plin''.Acum eşti doar un băiețel şi nu înțegi, dar cu timpul o vei face, de aceea vreau ca atunci când vei fi bărbat în toată firea să nu-ți fie jenă să te murdăreşti sau să munceşti în rând cu țăranii sau cu slujitorii şi să nu laşi pe nimeni să-ți spună ce să faci
Te iubesc fiule
A:Şi eu te iubesc mamă

În ziua aceea regina muri iar de atunci Arwin a încetat să mai asculte de maturi.Toată ziua se juca, alerga prin câmpuri şi paduri, se scălda în lac, învăta de soldați cum să mânuiasca sabia, ajuta pe cei care au nevoie, muncea de rând cu slujitorii iar regele nu putea nicidecum să-l  convingă să nu mai facă aceste lucruri care il făceau pe Arwin cu adevărat fericit.

Totul s-a schimbat în ziua în care nobilii din Azulu şi-au unit forțele pentru a unelti înpotriva regelui.Au organizat o răscoală în urma căreia cei din familia regală au fost prinşi şi ucişi,iar din toţi doar Arwin a scăpat cu viață.Acesta se juca prin padurile  de lângă oraş cu alți copii iar când s-a întors acasă şi a văzut capurile fraților săi şi ale surorilor sale înfipte în țăruşi, a simțit cum cerul cade peste el.S-a pornit spre castel pentru a le cere socoteală celor care i-au omârât familia.Când era pe punctul de a intra în cetate a fost oprit la timp de către Ludaf.

Ludaf este cel mai credincios şi loial om pe care l-a avut regina lângă ea.El a fost cel mai bun prieten al reginei din copilărie care era gata să-şi dea viața pentru ea.Înainte să moară regina i-a spus lui Ludaf  să-l vegheze pe Arwin şi să aibă mereu grijă de el deoarece ştia că Arwin nu e ca frații săi mai mari.Încă de mic acestuia nu îi plăcea să se îmbrace elegant sau să participe la bancheturile şi balurile organizate de rege.Regina a văzut în Arwin ceva de care regatul Azulu avea mare nevoie, anume un rege care se gândeşte şi la popor, nu numai la confortul propriu.

A:Dă-mi drumul.Vreau să-mi răzbun familia.
L:Ce ar putea să facă un băiat împotriva unei oşti atât de mari.Îți spun eu ce.Nimic, ai fi omârât de îndată ce s-ar şti cine eşti.Vei avea tu când să te răzbuni.

Ludaf şi Arwin au părăsit regatul Azulu şi s-au ascuns în regatul Lontam în care nu trăia niciun nobil,fiecare face ce vrea.Aici în Lontam este doar haos şi dezordine, iar aşa a fost până când Arwin a împlinit 20 de ani.El a reuşit să ajungă rege şi a adus lumina într-un regat care a trăit până acum în întuneric.
Acum el are un singur scop: să-şi răzbune familia şi să uneacă toate regatele într-un regat.
Va reuşi el oare?Totul depinde de voi.

Puteți modifica povestea după bunul plac.

Idei de cartiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum