Ultima Pagină

85 4 1
                                    

Pe parcusul a 200 de ani, 421 de oameni s-au sinucis.Toți au crezut că s-au sinucis din cauză că aveau probleme emoționale sau că sufereau în tăcere.Însă toate sinuciderile aveau ceva în comun.Toți cei 421 înainte să se sinucidă au citit cartea ,,Lacrimi De Înger",însă nimeni nu ştia asta.Lacrimi De Îngeri e o carte scrisă cu mult timp în urmă şi care nu poate fi găsită pe internet.Singurul loc unde o poți găsi este biblioteca WestHorn,biblioteca oraşului.Fiecare persoană care a terminat de citit Lacrimi De Înger îşi punea capăt zilelor,în următoarele ore după terminarea cărții de citit.
Betty o fată de 17 ani,ca şi ceilalți dinaintea ei,a găsit cartea Lacrimi De Înger pe unul din rafturile prăfuite ale bibliotecii WestHorn.Titlul i-a captat atenția şi a decis să o citească,iar subiectul cărții a atraso şi sorbea cu plăcere fiecare cuvânt din carte.Când era pe punctul de a citi ultima pagină a cărții,a fost întreruptă din citit şi nu a mai apucat să termine cartea de citit în aceaa zi.A doua zi cartea era de negăsit.Din greşeală mama ei a pus cartea într-o cutie cu donații iar cartea nu s-a mai putut de găsit.Betty nu a mai apucat să citească ultima pagină a cărții şi era foarte dezamăgită.

În următoarele zile tot felul de lucruri rele i se întâmplau lui Betty,în unele cazuri chiar fiind la un punct de moarte.Iar apoi şi celor apropiați ei au început să li se întâmple lucruri rele,unii chiar au murit.Betty a legat totul cap la cap şi şi-a dat seama că totul a început după ce a citit cartea Lacrimi De Înger şi când s-a dus la bibliotecă şi a întrebat cine a mai citit aceea carte, a primit câteva nume,toți dintre ei fiind morți.
După alte cercetări a ajuns să cunoască adevărul.Faptul că nu a terminat de citit cartea,a păcălit zeul morții,iar acum i se întâmplă toate aceste lucruri rele deoarece zeul morții vrea să o ucidă,căci nimeni nu poate scăpa cu viața după ce a citit din această carte.

Va reuşi Betty să scape cu viață sau zeul morții o va ucide?Totul depinde de voi.
Notă:Singurul mod prin care poți scăpa este să dai foc cărții.

Idei de cartiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum