Eferis

174 8 1
                                    

-Ai pierdut
-Nu te mai lăuda şi spunemi provocarea ta.
-Stai să mă gândesc.Te provoc să intri în casa aia părăsită.
-Glumeşti?Nu?Doar ştii că casa ceea este bântuită.
-Ați auzit toată lumea?Lui Kolin îi e frică să intre în casă.Se pare că avem de a face cu mâță fricoasă.
-Nu îmi este frică
-Atunci dovedeşteo.Intră în casă, urcăte în pod, deschide geamul şi strigă cu voce tare ,,Sunt regele lumii''.Iar dacă faci asta îmi retrag cuvintele.De acord?
-Da

Imediat după asta Kolin se îndreptă spre casa bântuită iar odată ajuns acolo, cu mâna tremurândă apucă clanța uşii, şi o deschise.A intrat în casa veche, care era părăsită demult.Mergea uşor pentru a nu scoate vreun zgomot, dar nu îi reuşea.

În cele din urmă a ajuns în podul casei,plin de cutii şi lucruri vechi acoperite de un strat gros de praf.S-a îndreptat spre geam pe care l-a deschis şi a strigat cu putere ,,Sunt regele lumii''.

A închis geamul şi s-a pornit spre ieşirea din pod.Fiind  foarte grăbit s-a lovit de o cutie mare din lemn, pe care a răsturnato,iar din ea a căzut o carte.Era o carte mare şi veche pe care scria ,,Eferis''.Kolin curios din fire a deschis cartea iar imediat după asta a fost absorbit de carte.

Când Kolin a deschis ochii, a văzut că nu se mai afla în podul casei bântuite.Se afla într-o pădure cu copaci ciudați, iar pe lângă asta printre ramurile copacilor zburau nişte păsări ciudate pe care Kolin nu le-a mai văzut în viața sa.

-Te simnți bine?
-Da.Cine eşti?
-Sunt Asira
-Unde mă aflu?
-În regatul magic Eferis.Sigur te simnți bine?
-Da, dar nu ştiu cum am ajuns aici.

Ce credeți că se va întâmpla cu Kolin care aparent s-a trezit într-o altă lume în care magia este totul.Va reuşi el să se întoarcă înapoi în lumea reală sau va fi captiv pentru totdeauna în carte?Totul depinde de voi.

Idei de cartiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum