Lumea nu e aşa cum o ştim noi.Nimeni nu a ştiut că sub pământul pe care noi îl călcăm zi de zi,există o lume subterană cu totul diferită față de cea de la suprafață.Zeci de oraşe au apărut în această lume,fiecare cu istoria sa proprie.Primul aşezare omenească s-a format în timpul căderii Imperiului Roman de Apus,când locuitorii unui sat s-au adăpostit într-o peşteră,pentru a scăpa de invazia unor triburi barbare.Intrarea peşterii s-a surpat iar oamenii au fost blocați în acea peşteră care nu era doar o simplă peşteră,era un complex de peşteri care se întindea pe sute de kilometri.Cu milioane de ani în urmă în locul în care se află complexul de peşteri a căzut un meteorit care la contactul cu pământul a format galerii de tunele care cu timpul au devenit peşteri subterane.Meteoritul avea o compiziție chimică un pic mai diferită,ce avea în structura sa nişte elemente chimice care nu se găsesc pe planeta Pamânt,iar ca urmare în jurul meteoritului s-a format o floră diferită.Cu trecerea anilor iar mai apoi a secolelor,aici în adâncul pământului s-au ridicat oraşe şi sate iar oamenii au şi uitat că există lumea de la suprafață.Aici în subteran întâlneşti o floră diferită față de cea de la suprafață,care nu are nevoie de soare pentru a creşte,zeci de lacuri şi râuri subterane cu peşti din abundență,râuri de lavă şi multe alte minunății.
Cel mai mare şi mai frumos oraş care este şi capitala acestui regat subteran se numeşte ,,Oraşul Luminilor'' şi a fost ridicat în jurul meteoritului.Peşterile sunt luminate de pietre prețioase care sunt încrustate în pereții peşterilor,iar unele locuri mai întunecate sunt luminate de ciuperci şi plante fosforescente.Tot acest regat subteran este condus de un senat format din cinci membri în frunte cu un Principe.Ei se ocupă cu ordinea în regat şi sunt cei care impun legi şi urmăresc ca în acest regat subteran să fie ordine.
Când se naşte un copil acesta este dus în ,,Sala Elementelor''.În această sală sunt 44 de piloni de 1 metru fiecare,iar pe fiecare este pus un vas ce seamănă mult cu o tigaie,doar că fără coadă şi mult mai mare.În fiecare vas se află câte un element chimic sau unele roci sau substanțe cunoscute:fier,mercur,aur,aluminiu,rubine şi multe altele.Copilul nou născut este trecut prin fața fiecărui vas iar dacă copilul este atras într-un mod aparte de ce conține un anumit vas i se oferă un nume conform vasului ales:Auris(Aur),Mercary(Mercur),.
Povestea îl are în prim plan pe el,fiul lui Argis(Argint) şi al Nicheei(Nichel).Când s-a născut cei doi părinți şi-au dus fiul în ,,Sala Elementelor'' pentru ai găsi un nume.Dar s-a întâmplat ceva neaşteptat,copilul nu a fost atras de niciun vas,şi nu i se putea determina elementul ce îl defineşte,iar astfel nu i s-a pus niciun nume iar toți l-au poreclit ,Fără nume''.Toți se uitau la el ca la o ciudățenie ce nu îşi are locul printre locuitorii regatului subteran.Pe ,,Fără nume'' nu l-au interesat niciodată rocile şi substanțele care se găsesc aici în subteran.El mereu a simnțit că aparține altei lumi,şi chiar auzea legende şi poveşti de la vârstnici îi care se spune despre o bilă mare de foc ce oferă caldură,despre mari întinderi de apă,sau despre multe chestii strălucitoare ce apar când e întuneric.Însă toți cred că acestea sunt poveşti inventate de străbuni,cu excepția lui ,,Fără nume'' care credea fiecare poveste spusă de străbuni,şi era motivat să vadă toate acele minunății despre care se relatează în toate acele povestiri.
Va reuşi oare ,,Fără nume'' să găsească o cale de a ajunje la suprafață.Îşi va găsi el locul în lume.Totul depinde de voi.