Dubla Personalitate

392 12 12
                                    

Intr-o familie obisnuita s-au nascut doi gemeni.Acestia de mici au fost cei mai buni prieteni si niciodata nu stateau despartiti unul de altul.Unul se numeste Aaron iar altul Dominic. Cand ei aveau 15 ani in urma unui accident rutier Aaron moare iar Dominic  intra in coma.Dupa cinci ani de stat in coma el se trezeste si nu-si aminteste ca avut un frate geaman.La inceput totul parea normal dar nu era asa.Ziua Dominic se comporta ca un baiat normal care avea o viata normala dar noaptea se comporta ciudat.Parintii baiatului nu au acordat nicio atentie asupra faptului cum se comporta Dominic crezand ca nu e nimic grav.Din pacate noaptea el nu mai era Dominic ci Aaron.Acum el traieste si viata fratelui sa mort dar nu e o viata normala.Cand e Aaron are o placere nestavilita pentru sange si ii face placere sa urmareasca fete.Cand se trezeste dimineata nu isi aduce nimic din ce a facut cand  e Aaron, stie doar ca a dormit asa e si in cazul cand e noapte, nu-si aduce nimic aminte din ce a facut ziua.Totul se schimba cand intr-o noapte Aaron ucide o fata iar dimineata cand deja el era Dominic se trezeste cu hainele murdare de sange.La inceput s-a speriat si a fost confuz dar a decis sa nu acorde atentie.Pana la finele lunii Aaron omarase inca trei fete iar la stiri se tot discuta despre un criminal nou cu o semnatura speciala.In locul in care gaseai victima gaseai desenate doua litere AD, desenate cu sangele victemei.Dominic devenea din ce in ce mai frustrat si mai confuz.Dimineata cand se spunea la stiri deapre o noua victima a criminalului el era murdar de sange.
A decis sa-si intrebe  parintii daca a avut vreo problema in copilarie despre care nu-si aduce aminte iar parintii cu lacrimi in ochi i-au spus spus ca avut un frate geaman pe nume Aaron care a murit intr-un accident rutier in urma caruia el a stat in coma.Dominic si-a  intrebat parintii daca fratele sau geaman se comporta ciudat iar acestia i-au spus ca el avea  placere sa vada animalele cum se chinuie.Acum el intelege de ce se comporta asa ciudat pe timp de noapte si de la ce vin initiale celor doua litere insa nu stie cum sa se opreasca din a ucide.El nu mai vrea sa fie noaptea un criminal.

Puteti scrie cum el incearca sa lupte cu sine insusi ca in final sa se dea o lupta in subconstientul sau dintre Aaron si Dominic,in urma careia doar unul va preluoa controlul asupra corpului.Puteti schimba numele personajelor.

Idei de cartiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum