Anul 3000
Lumea s-a schimbat enorm de mult.Dacă ai bani,ai putere,iar dacă nu,îți plângi de milă.
Săracii îi servesc pe cei bogați,iar căsătoria dintre cineva bogat şi cineva sărac,este interzisă.Cei bogați dispun de toate condițiile de viață pe când majoritatea săracilor trăiesc doar din gunoiul aruncat de bogați.Săracii nu dispun,nici măcar de asistență medicală,şi nici nu au parte de educație,iar odată născut într-o familie săracă speri că prin multă muncă vei ajunje în clasa de mijloc,unde poți duce un trai destul de decent.În clasa de mijloc dispui deasemenea de asistență medicală,chiar dacă nu prea avansată,şi de educație.Astfel clasa săracilor nu dispune de nimic,şi niciunul dintre ei nu ştie să citească sau să scrie,iar să ajunji din sărac,un om bogat este practic imposibil.Kevin s-a născut şi el într-o familie săracă.Tatăl său a murit,pe când mama sa era însărcinată în a şaptea lună cu el.Ma apoi mama sa a murit imediat după ce i-a dat naştere iar el a ajuns să fie crescut de bunici.El însă nu e un băiat normal.Părul său este de culoare albă,ceva neobişnuit pentru toată lumea,iar pe lângă asta mai are şi ochii de culoare albastră,dar nu asta este ceea ce-l face special.Niciodată nu a fost bolnav.El este imun la orice boală şi la orice virus iar asta i-a permis să se dezvolte foarte bine.E un copil special deoarece cei născuți în clasa de jos pe tot parcusul vieții cad pradă bolilor,iar mulți mor din cauza asta,şi nu a existat om,care să nu fie bolnav,aici în clasa de jos.
La ai să-i 19 ani are un fizic foarte bine făcut,chiar mai bine făcut decât al celor din clasa de sus,iar asta era ceva neobişnuit,iar mulți au început să se întrebe,ce are el aşa special, pe lângă faptul că părul său este alb.
Ce se întâmplă atunci când Kevin se îndrăgosteşte de o fată din clasa de sus,iar sentimentul este reciproc?Va putea el să rupă granița dintre sărăcie şi bogăție sau orânduiala lumii nu poate fi schimbată?Totul depinde de voi.