Tatuaj

120 6 2
                                    

Tatuajul este o formă de artă apărută cu mii de ani în urmă.Cu timpul,tehnicile de realizare a unui tatuaj s-au schimbat de la o perioadă la alta.Suntem în anul 2133 iar tatuajul reprizintă ceea ce eşti cu adevărat.Odată ce împlineşti 18 ani fiecărui tânăr în parte,sărac sau bogat, i se face un tatuaj.Fiecare tatuaj e unic,şi poți alege dintr-o multitudine de tatuaje,şi fii sigur că nimeni altul nu va avea un tatuaj ca al tău.Ai putea spune că tatuajul e cartea ta de identitate,iar odată ce-ți faci un tatuaj,în dreptul acelui tatuaj este scris numele tău şi este pusă poza ta iar desenul cu tatuajul tău facut pe foaie este ars pentru ca nimeni să nu aibă acelaşi tatuaj.Fiecare persoană are dreptul la un singur tatuaj,aşa că o dată ales,este ales pe viață.

Dar asta nu e tot.Cerneala cu care sunt făcute tatuajele,conține o substanță ciudată,care odată introdusă sub piele,au locul modificări ale ADN-ului şi capeți o putere sau mai bine zis o abilitate:abilitatea de a zbura,de a vorbi cu animale,super forță şi multe alte abilități,majoritatea dintre abilități fiind inutile,iar unii nici măcar nu se aleg cu o abilitate ci doar cu câteva schimbări ale fizicului, precum:se schimbă culoarea părului sau a ochilor,se schimbă vocea,poți pierde multe kilograme dacă eşti supraponderal şi tot felul de alte schimbări.

Numele meu este Elden Houd şi locuiesc în New York.Viața mea a fost cât se poate de simplă,până într-o zi.Aveam 15 ani când împreună cu clasa am plecat într-o excursie prin Asia.Totul bine şi frumos până când a trebuit să vizităm nişte temple aflate într-o pădure foarte deasă.Cum mergeam prin pădure,o pasăre mi-a atras atenția,m-am oprit şi am decis să-i fac o poză, iar când m-am întors la locul unde se aflau colegii nu mai era nimeni.Mă rătăcisem,iar încercările de a găsi colegii şi profesoara,au eşuat,iar apoi s-a întâmplat.Cum mergeam prin pădure, nu am băgat de seamă,şi m-am împedicat de o creangă şi am ajuns să mă răstăgolesc pe o vale destul de mare.Când m-am trezit mă aflam într-o peşteră,fără maiou pe mine având un tatuaj.Din mijlocul spinarii îşi aveau începutul 2 aripi de pasăre care se întindeau până la dejetul mijlociu al fiecarei mâini.Ziceai că mâinele mele sunt aripi de pasăre.Nu  ştiu cine mi-a facut tatuajul,dar un lucru era sigur.Nu mă puteam întoarce acasă sau să mă duc într-un loc în care era prezentă civilizație,deoarece dacă se afla că un băiat de 15 ani s-a ales cu un tatuaj,şansele să supraviețuiesc erau nule.Legea interzice realizarea tatuajelor la cei care încă nu au împlit 18 ani,iar dacă nu ai 18 ani şi ai tatuaj eşti ucis,sau aşa mi-au zis părinții.

Am decis astflel să rămân în pădure şi să evit orice contact cu vreo persoană,deoarece totul era spre bine meu.Au trecut 4 ani de când mă aflu în această pădure,iar acum e timpul să mă întorc acasă.Dacă vă întrebați ce putere am,să ştiți că mă pot teleporta.E de ajuns să mă gândesc la un loc anume sau să-l văd şi în secunda următoare sunt în locul dat,iar asta nu e tot.Dacă mă concentrez destul de tare,aripele de pasăre care le am tatuate se desprind de pe piele,şi i-au formă vie.Două aripi mari şi albe cu care pot zbura,iar toți cei aflați pe o rază de 20 de metri nu îşi pot folosi abilitățile.Atunci când am aripele,cei aflați în jurul meu nu-şi pot folosi abilitățile,de parcă prezența aripilor anulează aceste puteri.

Mă întorc acasă,iar ce va urma nici eu nu ştiu,dar presimnt că mă aşteaptă multe aventuri,şi sunt gata să trec prin toate.

Idei de cartiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum