Tanıtım

844 11 0
                                    

SELİN GÜNERİ: MESUT İLE 4 YILDIR EVLİ. İSTANBUL VATAN EMNİYETTE KOMİSER. UMUT ADINDA BİR OĞLU VAR. 5 AYLIK HAMİLE VE BİR KIZ ÇOCUĞU BEKLİYORLAR. EKİP İLE AİLE GİBİLER. KENDİ AİLESİ İLE GEÇMİŞİ KÖTÜ (DİZİDE Kİ GİBİ), MESUT İLE BİRLİKTE HAYATA YENİDEN TUTUNMUŞTUR.

MESUT: İSTANBUL VATAN EMNİYETTE KOMİSER. SELİN İLE EVLİ. ONU VE OĞLU UMUT'U ÇOK SEVİYOR. TABİ DOĞACAK OLAN KIZINI DA. HAREKETLİ BİR HAYATI VAR, DAĞ GÖREVLERİNDE ÇOK BAŞARILI OLDUĞU İÇİN SÜREKLİ DAĞ OPERASYONLARINA GÖNDERİLİYOR. BİR SÜRÜ DÜŞMANI VAR VE HEPSİ DE MESUT'TAN ÖC ALMAK İSTİYOR.

UMUT GÜNERİ: SELİN VE MESUT'UN EVLATLIK OĞLU. UMUT ASLINDA SELİN'İN KARDEŞİNİN ÇOCUĞU AMA SELİN'İN KARDEŞİ UMUT DOĞDUĞU ZAMAN ONU TERK ETTİĞİ İÇİN VE ŞUAN HAPİSHANEDE OLDUĞU İÇİN SELİN VE MESUT UMUT'U EVLA EDİNMİŞLERDİR (DİZİDE Kİ GİBİ). UMUT BU DURUMU BİLMİYORDUR. SELİN VE MESUT'U ÇOK SEVİYORDUR. DOĞACAK OLAN KARDEŞİNİ BAZEN KISKANSA DA ONU DA ÇOK SEVİYORDUR.

EKİP AYNI (RIZALAR, ÇOBANLAR "SUAT'DA VAR.", ENGİN, EZGİ, CEMAL, ARDA, HAKAN, BAHAR, AYLİN, ALİ) Ali ve Pınar evli, Efe ve Zeyno adında iki çocukları var ve Rızalar ile yaşıyorlar. Metin ve Asiye Almanya da. Arif şimdilik yok. Tunç ve Şükran da yok. Aylin ve Hakan evli.

Unuttuğum var mı bilmiyorum, varsa eğer daha sonradan eklerim.

HER ŞEYE RAĞMEN AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin