16. bölüm *Umut'a ne olacak?*

251 10 0
                                    

Selin Umut'un odasına girer ve yerde resim çizen Umut'u görür.

Selin yere oturur, Umut'un yanına.

Selin: Anneciğim, ne çiziyorsun?

Umut: Uçak çiziyorum.

Selin: Uçak mı?

Umut: Ben büyüyünce pilot olmak istiyorum.

Selin: Ya, peki uçağına kimleri alacaksın?

Umut: Seni, Babamı ve kardeşimi. Sonra da birlikte kimsesiz bir adaya gideriz. Orada yaşarız.

Selin: Kimsesiz adamızda kimse yoksa biz korkmaz mıyız?

Umut: Babam korur bizi. Korkmayız.

Selin: Anladım. Kitap okuyalım mı biraz? Sonra da uyuruz.

Umut: Tamam, remimi masaya koyayım.

Umut yerden kalkar ve resmini masasına koyar.

Selin: Gel pijamalarını giyelim.

Umut: Tamam. Dişlerimi de fırçalamalıyım.

Selin: Evet anneciğim.

Selin Umut'un üzerini değiştirir ve dişlerini fırçalamasına yardım eder. Daha sonra yatağa yatarlar. Umut Selin'e sarılmıştır ve uyku moduna geçmiştir.

Selin eline bir kitap alır ve okumaya başlar. Umut kısa sürede uyur. Selin yavaşça kalkar ama tam kapıdan çıkarken Umut uyanır.

Umut: Anne, gitme.

Selin tekrar Umut'un yanına gelir.

Selin: Buradayım anneciğim. Hadi uyu sen.

Umut: Burada uyusan bu gece.

Selin: Hmm, peki. Gel bakalım.

Selin tekrar Umut'un yanına yatar. Birlikte sarılıp uyurlar. Aradan bir saat geçer ve Mesut Selin ve Umut'u merak edip Umut'un odasına gelir. Birbirlerine sarılarak uyuyan Selin ve Umut'u görür. İçeri girip onların üstünü örter ve kendi odasına gidip uyur.

-sabah-

Sabah Selin uyanmış ve yavaşça Umut'un yanından kalkmıştır. Lavaboya gelip elini yüzünü yıkar. Yüzünü yıkadığı sırada midesi bulanır ve istifra eder. Biraz kendini toparlayıp Mesut'un yanına gelir. Mesut Selin'in geldiğini anlar ve yanında yatan Selin'e sıkıca sarılır.

Selin huzursuzdur ama Mesut'un ona sarılması iyi gelmiştir.

Huzurlu bir şekilde uyurlarken birden kapının çalma sesi gelir.

Selin kalkıp kapıya bakar. Kimse yoktur ama kapının önünde bir not vardır.

NOT: SELİN KOMİSER, DİKKAT ET KENDİNE. YEĞENİMİ ALMAYA GELDİM.

Selin notu okur ve korkar ama bir süre sonra kendisini toparlar ve tekrar Mesut'un yanına yatar. Sıkıca sarılırlar. Ve uyurlar.

Mesut: Kim gelmiş?

Selin: Kimse.

Mesut uyku sersemi olduğu için fazla uzatmaz ve uyumaya devam ederler.

Saat 9 olmuştur. Evde ki herkes uyuyordur ve bir anda silah sesleri gelmeye başlar. Hatta kurşunlar da. SelMes'in evine kurşun yağıyordur. Selin ve Mesut hızla kalkarlar. İkisi de silahlarını alırlar. Mesut dışarı bakar ve adamlara sıkmaya başlar. Selin de hemen Umut'un yanına gelir.

Umut ağlıyordur, çok korkmuştur.

Umut: Anne.

Selin: Anneciğim, gel, gel böyle. Yere yat. Sakın çıkma tamam mı? Sakın kaldırma başını.

Umut: Tamam.

Selin Umut'un odasında ki pencereden dışarıda ki adamlara sıkmaya başlar. Umut çok korkuyordur. Selin'in mermisi azalıyordur.

Çevredekiler polisi aramışlardır. Ekibin de haberi olmuştur ve hemen yola çıkmışlardır.

Selin şarjörünü değiştirdiği sırada kolundan vurulur. Umut Selin'in o halini görünce çıldırmış gibidir. Annesinin yaralandığını görmek onu daha da korkutmuştur.

Umut bağırmaya başlar.

Umut: ANNE!
Selin: Umut, kaldırma başını.

Selin omzunu tutar. Mesut bir şey olduğunu anlamıştır. Ama adamları indirmesi gerekiyordur. Adamlardan biri kapıyı kırar. Dört tane adam içeri girer ve Umut'un odasına gelirler. Selin adamları görünce daha da gerilir.

Adamlar silahlarının namlusunu Selin'e doğrultmuşlardır. Adamlardan biri Umut'u kucağına almaya çalışıyordur ama Umut adama tekme atıyordur.

Selin: Bırak onu! Oğlumu bırak!

Adam: Komiser, şansını zorlama.

Selin: Hayır, bırakın oğlumu!

Selin ayağa kalkmaya çalışmıştır ama adamlardan biri ona sertçe tokat atmıştır, bu yüzden Selin tekrar yere düşmüştür.

Adamlar Umut'u alırlar ve giderler. Selin bir şey yapamamıştır, omzu çok acıyordur. Silah sesleri kesilir. Siren sesleri duyulur. Mesut hemen Umut'un odasına gelir. Kanlar içindeki ve ağlayan Selin'i görünce hemen onun yanına koşar.

Mesut: Selin, Selin iyi misin?

Selin: Umut, Umut'u aldılar. Mesut, oğlumuzu aldırlar.

Mesut: NE! Tamam sen sakin ol, ekip geldi sanırım. Bastır yarana.

Mesut koltuktan bir örtü alır ve Selin'in omuzuna bastırır. Selin şok içindedir. Ağlıyordur. Umut'un adını sayıklıyordur. Mesut sinir küpü gibidir.

Mesut: Selin, sakın uyuma tamam mı?

Ekip hemen SelMes'in evine gelir. Mesut o sırada ambulans çağırıyordur telsizden.

HER ŞEYE RAĞMEN AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin