-diğer gün-
Sabah ilk Selin uyanmıştır ve yanında uyuyan Umut'a ve Mesut'a bakar. Karnını sever bu sırada da. Saate bakar ve geç kalmamak için hemen kahvaltıyı hazırlamaya başlar. Yarım saat sonra Mesut'ta uyanır ve mutfağa gelir.
Tezgahta kahvaltılığa reçel koyan Selin'e arkadan sarılır.
Selin: A, Mesut!
Mesut: Günaydın güzelim.
Selin: Korktum.
Mesut: Üzgünüm, bozmayalım bu anı.
Selin: Tamam ama geç kalacağız.
Mesut: Olmaz bir şey.
Selin: Ya Mesut, *Selin Mesut'a döner.*
Mesut: Şşşşt sessiz ol. *Elini Selin'in karnına koymuştur.*
Mesut: Durumuz uyuyor daha, onu uyandırmayalım, Umut'ta uyuyor.
Selin: EE
Mesut Selin'in karnını seviyordur.
Mesut: Biz de mi uyusak?
Selin: Sen uyursan uyu ama geç kalacağız ve kahvaltıyı da birisinin hazırlaması lazım. Mecburen uyuyamam.
Mesut: Ya olmaz bir şey, bu gün de gitmeyiverelim. Ne olacak?
Selin: Olmaz, bak hem benim ilacımın saati de yaklaşıyor, tok karna almam lazım.
Mesut: İyi, peki. Sen dinlene dinlene yavaş-yavaş sofrayı hazırla. Ben de kaplanımızı uyandırayım.
Selin: Korkutma çocuğu tamam mı?
Mesut: Ne zaman korkutmuşum çocuğu ya? Aşk olsun.
Selin: Çocuğu en son uyandırdığında çocuğun eli titredi bir saat korkudan.
Mesut: Orada yanlışlıkla korkutmuştum.
Selin: Bu sefer korkutma tamam mı_
Mesut: Tamam, tamam.
Mesut yatak odasına gider. Umut uyuyordur. Mesut Umut'u sakince uyandırır ve okul için hazırlar.
Selin kahvaltıyı hazırlamıştır ama bugün biraz huzursuzdur.
Umut ve Mesut mutfağa girerler.
Umut: Günaydın anne.
Selin: Günaydın yavru kaplancık.
Selin Umut'un yanağından öper.
Selin: Ballı ekmeğini bitirdikten sonra dün aldığımız kurabiyelerden yiyebilirsin.
Umut: Yaşasınn!
Umut kurabiyeleri sevdiği için kahvaltıda kurabiye yiyebilecek olmak onu sevindirmiştir.
Güneri ailesi kahvaltılarını yaparlar ve hazırlanıp çıkarlar.
-Merkez-
Tüm ekip selmes de dahil merkezdedir.
Rıza: Çocuklar toplantı odasına gelin. Yeni bir dosya geldi.
Ekip toplantı odasına gider.
Rıza: Evet, Aylin, dosyayı anlat bize.
Aylin: Aldin ****, Arap kökenli birisi. Suudi Arabistan'da doğup büyümüş. Şimdi Kilis civarında. Sabıkası kabarık bir iş adamı. Birçok kez teröristler ile iş birliği yapmaktan suçlanmış ama parası sayesinde hapse girmekten yırtmış her seferinde. Parası bittiğinden dolayı olmalı, şehre inip adam toplamaya başlamış. Kendisi topladığına göre başkası için çalışıyor ve artık arkası o kadar da sağlam değil.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HER ŞEYE RAĞMEN AŞK
ActionSelmes'in başından geçecek olaylar ve bu olaylar sayesinde çiftimizin birbirlerine daha da bağlanmalarını okuyacağız. Keyifli okumalar.