Selin uyuyamıyordur, içinde büyük bir boşluk vardır. Sıkıntıyla uyumaya çalışır ama olmaz. Yarım saat sonra yataktan kalkar. Başı ağrıyordur. Umursamaz. Mesut'u görmek istiyordur. Yavaşça yürüyerek odasından çıkar. Yoğun bakımın önüne gelir, ekip oradadır.
Aylin: Selin, neden kalktın sen?
Selin: Uyuyamadım.
Selin camın önüne gelir. Mesut'u seyretmeye başlar. Çok yorgundur ama direnmeye çalışıyordur. Bacakları o kadar güçsüzdür ki Selin daha önce hiç bu kadar yorulduğunu hatırlamıyordur.
O gün öyle biter, Selin hiç uyumamıştır. Ekip onu uyumak için ikna etmeye çalışıyordur ama başaramazlar.
-diğer gün.-
Doktor Mesut'u kontrole gelir. Kontrolü yapar ve çıkar.
Doktor: Mesut Bey bugün daha iyi, iç kanama riski kalktı, hayati tehlikesi de yok artık. Uyanmasını bekleyeceğiz, kendini hazır hissedince uyanacaktır. Geçmiş olsun.
Ekip: Sağ olun.
Selin: Tahminen ne zaman uyanır?
Doktor: Bilemeyiz, ne zaman hazır hissederse o zaman uyanacaktır.
Doktor gider. Selin cama döner tekrar. Rahatlamıştır biraz ama tamamen değil. Mesut uyanana kadar rahatlamayacaktır.
Selin dayanamaz daha fazla. İki gündür gözünü bile kırpmamıştır ve hiç oturmamıştır. Vücudu direnemiyordur artık. Ve bir anda Selin'in gözü kararır. Kendini yere bırakır. Ekip bir anda bayılan Selin'in başına gelir hemen
Ali: Arda, doktor çağır hemen.
Arda: Tamam abi.
*Arda gider.*
Aylin: Selin, Selin, güzelim, duyuyor musun beni? Selin?
Doktor gelir, Selin'i bir odaya alırlar. Ve bir serum takarlar.
Doktor odadan çıkar.
Doktor: Selin Hanım'a bir serum taktık, biraz dinlenebilmesi için de sakinleştirici yaptık. Bir-İki saat uyur en az. Vücudu çok fazla direnmiş ama çok fazla yorulduğu için daha fazla dayanamamış. Bir sorunu yok. Bebek de gayet iyi. Ama Selin Hanım kendine dikkat etmeli. Geçmiş olsun.
Ekip: Sağ olun.
Doktor gider. Selin akşama kadar uyur.
-Akşam-
Akşam Mesut uyanır. Doktorlar hemen kontrollerini yaparlar.
Doktor: Mesut Bey'in durumu iyi, birazdan normal odaya alacağız. Geçmiş olsun.
Ekip sağ olun.
Ekip sevinçten birbirleri ile sarılır.
Bahar: Selin'e haber versek mi?
Rıza: Dokunmayın, uyusun. Çok yoruluyor.
Mesut'u normal odaya alırlar.
-Mesut'un odası-
Rıza: Evlat, iyi misin?
Mesut: İyiyim baba, ağrı kesiciler işe yarıyor.
Hüsnü: Valla usta, korkuttun ve bayağı korkuttun, özellikle de beni.
Mesut: Bir daha vurulmadan önce söylerim sana.
*gülerler*
Mesut: Şey, Selin nerede?
Ezgi: Burada abi ama uyuyor. Üst katta.
Mesut: Anladım.
Rıza: Hasta ziyaretinin kısası makbulmüş, biz çıkalım artık. Mesut, bir ihtiyacın olursa ararsın tamam mı?
Mesut: Tamam baba.
Ekip çıkar. Hüsnü Mesut'un yanında kalmıştır.
Hüsnü: Valla usta cidden korktum. Seni bekliyoruz orada, telefonun bendeydi. Selin aradı kaç kere, açamadım. Sonra beni aradı. Mecburen açtım. Söyleyemedim ama, nasıl söylenir ki hamile birisine kocan vuruldu durumu kötü ve pek iyi olmayan bir hastanede ameliyatta diye. İşi var diye geçiştirdim. Onu aramanı söyledi. Ararsın artık bir ara.
Mesut: Valla usta, yalan yok ben de korktum. Adama ne oldu bu arada?
Hüsnü: Hapishanede. Hemen sevk edildi, bayağı bir yıl yedi.
Mesut: Peki Selin nasıldı?
Hüsnü: Şöyle özetleyeyim. Üç gündür hiç uyumadan ve oturmadan seni bekliyordu, bugün öğlen gibi dayanamadı artık bünyesi ve bayıldı.
Mesut: Ne, bayıldı mı?!
Hüsnü: Bir şeyi yok ama, doktor ile konuştuk. Bebek de Selin de iyiymiş. Selin çok yorulduğu için bayılmış. Uyuyor şimdi.
Mesut: Laf da dinlememiştir. İnadı tutunca kimseyi dinlemiyor biliyorsun.
Hüsnü: Biliyorum, biliyorum.
-Bu sırada Aylin Selin'in yanına gelmiştir. Selin uyanmıştır ama kalkmamıştır.
Aylin: Güzelim, daha iyi misin?
Selin: Evet, ne oldu bana?
Aylin: Bayıldın. Ama iyisin.
Selin: Bebeğim?
Aylin: O da iyi, merak etme. Ha bu arada benim sana bir haberim var.
Selin: Mesut? Bir şey mi oldu ona?
Aylin: Uyandı. Alt katta odası.
Selin çok mutlu olmuştur.
Selin: Gidelim hadi.
Aylin: Biraz daha dinlenseydin keşke.
Selin: Ben iyiyim, merak etme.
Selin yavaşça kalkar. Aylin ona yardım eder. Yavaş yavaş yürüyerek alt kata Mesut'un odasına gelirler. Aylin kapıyı tıklar ve kapıyı açar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HER ŞEYE RAĞMEN AŞK
ActionSelmes'in başından geçecek olaylar ve bu olaylar sayesinde çiftimizin birbirlerine daha da bağlanmalarını okuyacağız. Keyifli okumalar.