5. bölüm

301 8 3
                                    

Üçü de gülerler.

Selin: O zaman şimdi banyoya girelim, kurabiyelerimizi yerken de seni çizeriz.

Umut: Olur.

Umut: Baba, bugün beni sen banyo yaptırır mısın?

Mesut: Yaptırırım tabi, hadi sen oyuncaklarını hazırla ben de ggeliyorum.

Umut: Tamam.

Umut hızla odasına gider.

Selin Mesut'un yanına oturur.

Selin: Pastanenin önündeyken, kurabiyeleri aldıktan sonra konuştum Umut'la.

*sessizce konuşuyorlar bu arada*

Mesut: Ne diyor peki? Gözlerine bakarsak seni bayağı bir üzmüş.

Selin: O büyüdüğü için kardeşinin geldiğini ve bizim onu bırakacağımızı düşünüyormuş. Konuştuk ve hallettik gibi. Sorun yok.

Mesut Selin'i başından öper.

Mesut: O zaman gidip minik kaplanımızı banyo yaptıralım. Oyuncakları ile girecek sanırım. Uzun sürer banyodan çıkartmak, sen yat dinlen istersen. Bir iki saat en azından.

Selin: O kadar suda kalırsa yüzgeçleri çıkar çocuğun. Ben dinlenirim de o kadar suda kalmasın.

Mesut: Suda bir iki saat durmaz merak etme, ama sen yatıp bir iki saat dinlen en azından.

Selin: Bakalım. Önce kurabiyeleri kavanoza koymalıyım.

Mesut: Tamam, yorma kendini, tamam mı?

Selin: Tamam, merak etme.

Mesut Umut'a banyo yaptırır, onu giydirir ve saçlarını kurutur. Bu sırada Selin kurabiyeleri teker teker kavanoza yerleştirmiş ve oturma odasına gidip televizyonu açmış ve televizyon izlemeye başlamıştır. Uykusu geldiği için orada uyuyakalmıştır.

Umut banyodan çıkınca uykusu geldiği için erkenden uyumuştur.

Mesut Umut'u yatırıp oturma odasına Selin'in yanına gelir. Selin Mesut'un geldiğini hissedip uyanır ve doğrulur.

Mesut: Yatağına yat istersen.

Selin: Yo, gerek yok. İçim geçmiş. Siz ne yaptınız. Banyodan çıkınca hemen uyumuştur.

Mesut: Evet, uyudu hemen. Senin yanağına öpücük bıraktı, sen uyuduğun için fazla durmadı.

Selin: Üzgün gibi miydi?

Mesut: Hayır, normaldi yani. Merak etme, düzelecek her şey.

Selin: Umarım.

Biraz susarlar.

Selin: Mesut?

Mesut: Söyle güzelim.

Selin: Bizim kızımızın ismi ne olacak?

Mesut: Bilmem, sen ne istiyorsan o olsun. Ben karışmam.

Selin: Ne demek karışmam. Telefon kılıfı seçmiyoruz canım, kızımızın adını seçiyoruz.

Mesut: Sen hangisini beğenirsen o olsun, ben senin seçtiğin her şeyi beğenirim.

Selin: Diyorsun.

Mesut: Diyorum.

Selin bir süre düşünür.

Selin: Duru.

Mesut: Efendim?

Selin: Duru, nasıl?

Mesut: Duru. Güzel isim.

HER ŞEYE RAĞMEN AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin