-Orhan, araç-
Orhan: Zamanı geldi artık. Kapıyı açın.
Erman: Komutanım?
Orhan: Hadi, dediğimi yapın!
Adamlardan biri kapıyı açar.
Orhan elinde ki ip ile Selin'in ellerini bağlar. Selin kol askısı olduğu için daha da zorlanıyordur ve omuzu daha da çok acıyordur.
Orhan Selin'in ellerini bağladığında adamına hazır olması için işaret verir.
Mesut önünde ki aracın kapısının açıldığını görünce gerilir.
Mesut: Lütfen, lütfen aklıma gelen şeyi yapma! Lütfen!
Mesut araca biraz daha yaklaşır.
Selin başına gelecekleri anlamıştır ve kendini itilmeye hazırlamaya çalışıyordur, buna nasıl hazırlanacaktı ki?
Derken başında sert bir acı hisseder. Orhan adamına işaret verdiği için adam silahının kabzası ile Selin'in başına vurmuştur. Selin bu sert acı sonrasında bayılmıştır.
Erman: Komutanım, yapmayın. O hamile.
Orhan: Ne o, düşmanlarımıza acımaya mı başladın yoksa?
Erman: Hayır da
Orhan: Sus o zaman.
Orhan*Selin'in yanında ki adama*: Hadi.
Adam Selin'i araçtan iter.
Orhan: İşte bu kadar.
Selin'in araçtan düştüğünü gören Mesut hemen sertçe frene basar. Biraz ilerde de durur.
Selin düşmenin etkisiyle yaralanmıştır.
Mesut hemen Selin'in yanına gelir. Selin biraz sürüklenmiştir düştüğü için.
Mesut: Selin, Selin, yapma ne olursun yapma, Selin, duyuyor musun beni?
Mesut hemen telsizini eline alır.
Mesut: 4540 merkez, 4540 merkez! Bilinen yere çok acil ambulans! Tekrar ediyorum, BİLİNEN YERE ÇOK ACİL AMBULANS! MERKEZ DUYDUN MU?
P.M.: Duydum komiserim, hemen yolluyorum.
Mesut: Acele et, hadi!
Mesut yavaşça Selin'in saçlarını yüzünden çeker.
Mesut: Selin, Selinim, bırakma beni, bizi bırakma lütfen. Yalvarırım sana.
-telsiz-
Hüsnü: Usta, ne oldu iyi misiniz?
Mesut cevap vermez başta.
Hakan: Abi?
Hüsnü: Usta cevap ver! Ne oldu?
Mesut: Selin... Selin çok kötü usta.
Hüsnü: Ta-Tamam, sen sakin ol tamam mı? Biz takipteyiz şimdi geliriz 5 dakikaya.
Hüsnü:Ali, hızlı sür hadi.
Ali: Bitti abi, artık önümüze çıkacaklar.
Derken Orhanların aracı Alilerin aracının önüne çıkar.
Ali: İşte bu kadar.
Orhan: Ne oluyor?!
Adam1: Anlamadık komutan, birden önümüze çıktılar.
Aliler adamları alırlar ve hızla Mesutların yanına gelirler. Ambulansın sirenleri duyulmaya başlanmıştır.
Mesut: Selinim bak ambulans geldi, lütfen dayan, lütfen.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HER ŞEYE RAĞMEN AŞK
ActionSelmes'in başından geçecek olaylar ve bu olaylar sayesinde çiftimizin birbirlerine daha da bağlanmalarını okuyacağız. Keyifli okumalar.