Zaman gelir ve HüsMes tekrar vedalaşıp giderler.
Rıza: Selin, kızım. İstersen bize gel. Mesut dönene kadar kalırsınız. Hem sen yalnız kalmamış olursun hem de Umut fazla etkilenmez.
Selin: Sağ ol baba ama biz eve geçelim. Sizi de rahatsız etmeyelim.
Ali: Ne rahatsızlığı Selin, aşk olsun.
Selin: Gerçekten gerek yok. Teşekkür ederiz.
Ali: Bir şey olursa hemen arıyorsun, tamam mı?
Aylin: Seninle kalmamı ister misin?
Selin: Cidden gerek yok. Düzenini bozma hiç. Hem evde başımıza ne gelebilir ki. Bir şey olursa ararım sizi.
Rıza: Peki madem.
Ekip uçağın kalkmasını bekler ve uçak gidince dağılırlar. Selin yol boyunca ağlamıştır. Havaalanı eve biraz uzak olduğu için Umut yolda uyuyakalmıştır.
-SelMes ev-
Selin arabayı durdurur ve kontağı kapatır. Elinden geldiğince sakin kalmaya çalışmıştır, eve gidip Mesut'un yastığına sarılarak uyumak istiyordur.
Arabadan iner, arkaya gelip Umut'un kemerini açar ve yavaşça Umut'u kucağına alır. Apartmana girer ve dairesinin kapısını açar, biraz zorlansa da bir sorun çıkmadan açmıştır.
Direkt Umut'u yatağına yatırır. Daha sonra üzerini değiştirir ve ilaçlarını içer. Umut aç mıdır diye düşünüyordur ama uyandırırsa bir daha uyumazsa diye de düşünür. İkilem arasında Umut'un odasına girer, sessizce yatağa oturur. Umut Selin'in geldiğini anlamıştır ve yarı uyanık bir şekilde onu yanına yatması için ikna etmeye çalışmıştır.
Umut: Annem, bu gece burada yatar mısın?
Selin: Bi-Bilmem ki? Sen aç mısın? Bir şeyler hazırlayayım mı sana?
Umut: Süt istiyorum.
Selin: Tamam, sütünü getireyim sonra da yatalım.
Selin mutfağa gider ve bir bardak süt ısıtıp tekrar Umut'un odasına gelir. Umut sütünü içer ve Selin ile birlikte uyurlar.
Gece Selin'in yine sancısı olmuştur. Umut'u uyandırmadan odadan çıkar. Ve odasına gider. Ağrı kesici almak için ilaç kutusunu eline alır. İlaç jelatinini eline aldığında bugün iki tane içtiğini ve bu içeceğinin üçüncü olacağını görür. Zararlı olur belki diye içmez ilacı. Kendine bitki çayı yapar ve balkona çıkar. Çayını içene kadar balkonda oturur. Balkonda oturduğu sırada içeriden Umut'un sesi gelir. Boş bardağını balkonda ki masanın üzerine bırakır ve hızla Umut'un odasına gider.
Işığı açar.
Selin: Annem, anneciğim ne oldu?
*Umut'un başına gelmiştir.*
Umut: Sen de gittin sandım.
Selin: Ben buradayım anneciğim. Bir şey yok, ben bırakmam seni, merak etme.
Umut: Babam ne zaman gelecek?
Selin: Bilmem, birkaç güne gelir bence.
Umut: Çokmuş.
Selin: Hadi uyuyalım şimdi, saat çok geç olmuş.
Umut: Uykum yok ki benim.
Selin: Olsun uyuman gerekiyor ama.
Selin odanın ışığını kapatır ve Umut'un gece lambasını yakar. Umutla beraber tekrar yatarlar. Umut bir süre kıpırdanmış ama daha sonra uykuya bırakmıştır kendisini.
-diğer gün-
Selin ve Umut kahvaltı yapıp çıkmışlardır, Selin Umut'u okula bırakıp merkeze geçer.
Hakan: Selin, günaydın.
Aylin: Gece sorun çıktı mı?
Selin: Günaydın, bir sorun çıkmadı.
Ali gelir hızla.
Ali: Öncelikle hepinize günaydın.
AyHakSel: Günaydın.
Ali: Bir ihbar gelmiş, çıkalım mı hemen?
Hakan: Çıkalım.
Aylin: Dikkat edin kendinize.
Hakan, Ali ve Selin çıkarlar.
-araba-
Selin: Ne ihbarıymış?
Ali: Çatışma ihbarı.
-olay yerine gelirler, destek ekip de gelir onların arkasından.-
Ali: Selin, sen geride kal.
Selin başı ile onaylar ama yine de bildiğini okur.
Selinler adamları tek tek indiriyorlardır, Ali ve Selin bir tarafta, Hakan ve destek ekipler bir taraftadır. Selin silahına yeni şarjörü taktığı sırada adamların biri silahının namlusunu Selin'e doğrultmuştur. Ve ateş eder.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HER ŞEYE RAĞMEN AŞK
ActionSelmes'in başından geçecek olaylar ve bu olaylar sayesinde çiftimizin birbirlerine daha da bağlanmalarını okuyacağız. Keyifli okumalar.