7. bölüm

277 11 2
                                    

-SelMes ev-

Selin yatak odasında Mesut'un kıyafetlerini katlıyordur. Mesut'ta odaya gelir.

Selin'in yüzü asıktır, morali de bir hayli bozuktur ve gözleri de doludur yani dokunulsa ağlayacaktır. Bu durum Mesut'u üzüyordur.

Mesut: Güzelim, yapma böyle.

Selin: Bir şey yapmıyorum.

Mesut Selin'in yanına gelir, onun katladığı kıyafetleri alıp kenara koyar ve Selin'in önüne oturur. Selin'in karnını sever.

Mesut: Sen evde kalabilecek misin? Aylin'i falan arar mısın? Gelir, hem sen yalnız kalmamış olmazsın hem de benim gözüm arkada kalmaz.

Selin: Hayır-Hayır. Kimsenin düzenini bozmaya gerek yok. Ben kalırım, en fazla ne olacak ki, hem komşular da var.

Mesut: "Hayalet komşular"

Selin: Deme öyle, ayıp.

Mesut: Adamların sesi var kendileri yok. Hiç güven vermiyorlar.

Selin: Bize bir şey olmaz da, sen ta ülkenin öbür ucuna gideceksin, bilmem kaç tane teröristin arasına gideceksin. Benim aklım kalmayacak mı sende?

Mesut: Güzelim, ekip de olacak, Hüsnü'de olacak.

Selin: Ya içim rahat değil işte.

Mesut Selin'i kolundan tutar ve yanına oturtur.

Selin başını Mesut'un omuzuna yaslar. Mesut'ta Selin saçlarını ve boynunu koklar, büyülenmiş gibidir.

Mesut: En fazla bir hafta sürermiş, Kilis'te ki şubenin baş komiseri ile görüştüm. Adamın yeri belliymiş, biz gidip baskın yapıp adamı alacağız ve geleceğiz.

Selin: O zaman orada ki adamlar yapsın baskını, silah da mı tutamıyorlar?

Mesut: Ben silahı iyi tutuyorum değil mi?

Selin: Konuyu değiştirme.

Mesut: Güzelim, biraz rahatlasan mı? Bak hem sana zararlı hem de Durumuza zararlı. Benim geziye gittiğimi düşün mesela.

Selin: Öyle de olmuyor.

Mesut: Biraz uyumak ister misin?

Selin: Hayır, seninle olan her bir dakikamı sana bakarak geçirmek istiyorum, özünümde uzun bir hafta var.

Mesut: Öyle. Umut'u bugün erken mi alsak biraz daha.

Selin: Saat kaç?

Mesut: 1.

Selin: Şimdi gidip alalım. Sen gidene kadar hep birlikte olmuş oluruz.

Mesut: Tamam, sen evde kal istersen, yorulma hiç.

Selin: Peki, o zaman ben de senin çantanı hazırlayayım.

Mesut: Tamam güzelim.

Mesut Selin'in başından öper ve Umut'u almaya gider.

-Umut'un okulu-

Mesut okula girer. Görevliden Umut ve arkadaşlarının yemekhanede yemek yediklerini öğrenir. Öğretmenlerden bir Umut'u getirir. Umut hemen Mesut'un kucağına atlar. Mesut Umut'u kucağına alır. Okuldan çıkarlar.

Umut: Baba?

Mesut: Aslanım?

Umut: Bir şey mi oldu?

Mesut: Hayır.

Umut: Neden bu kadar önce geldiniz?

Mesut: Birincisi o önce değil erken olacaktı. İkincisi de ailecek vakit geçirelim dedik. Eve gidip güzel bir gün geçirmeyelim mi?

HER ŞEYE RAĞMEN AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin