💙💚~25. BÖLÜM~💙💚

1.3K 333 67
                                    

Buraya kadar gelmiş iseniz, kalemimi ya da kitabımı beğenmiş olmalısınız. Wattpad eskisi gibi değil bu yüzden de okunmam az olduğu için değersiz bulanlar var. Lütfen satır arası yorumlarınızı ve oylarınızı eksik etmeyin❤

Buraya bir şarkı bırakın da bölüm şarkımız olsun🌸

"Hayat, rüyası aşk olan uzun bir uykudur."

-Sarah JİO-

Mavinin Yeşili

Bölüm: 25

"Burası çok güzelmiş!" eski ve taştan duvarları olan evleri gören küçük kız neşe ve heyecan ile farkında olmadan yüksek tonda konuştu. Ona elini uzatan annesinin elini sıkı sıkı kavradı ve onu takip etti. "Evet, öyleymiş kızım." diyen Derin, Ceylin gibi gözlerini etraflarındaki en küçük ayrıntıda bile gezdirmeden edemiyordu.

Saat, akşama doğru altı civarlarındaydı. Tam da güneşin batma saatine yakındı. Bu yüzden de yüzlerine vuran hafif turuncu ışık, onlara görsel bir şöleni hediye ediyordu.

Burcu'nun söylediği gibi güzel olan bu yer huzur veriyordu onlara. Herkes eve girince ilk önce odalar ayarlandı, ardından da işleri biten her birey salondaki yerini aldı.

Derin, bir yandan kolunun altına aldığı kızıyla ilgilenirken diğer yandan da tam çaprazında kalan Burcu'ya kayıyordu gözleri. Bunu istemeden yapıyordu çünkü farkında dahi olmadan içindeki vicdan ve pişmanlık duyguları onu bunu yapmaya itiyordu. Baktığı genç kadının üzgün olduğunu gördükçe de kendisi en az onun kadar üzülüyordu.

Bunları ona yaşatmak istememişti, hatta Burcu kavga etmek ya da kırmak isteyebileceği en son kişi bile değildi ama olan olmuştu. Bu yaşananları bilinçli olarak isteyip istemediği önemli değildi.

"Bizi bir gün kadar idare edecek yiyeceğimiz var," diyen Sena Hanım, Burcu'nun yanına oturdu. Salona en son ulaşan kişi olmuştu. Hem kendisinin hem de eşinin eşyalarını yerlerine özen ile koyduğu gibi alınan yiyecek ve içecekleri de mutfaktaki yerlerine yerleştirme görevini üstlenmişti.

"Yarın alırım," diyen Emre ona dönen bakışları umursamadı. Elindeki dosya ile ilgileniyor dedesi ile konuşarak fikir alışverişi yapıyordu ama salonda dönen sohbeti de dinlemeyi ihmal etmiyordu.

"Güzel," diyen Sena Hanım'ın gözünden Derin'in ve Burcu'nun üzgün halleri ve durgun tavırları kaçmıyordu. Onlarla konuşmayı istiyor ve aralarındaki mesele her ne ise halletmek istiyordu ama Emre ve Hakan Bey salonda iken bunu yapmayı doğru bulmuyordu. Bu halleri özel olabilirdi ve bunu ifşa etmek tahmin edemeyeceği derecede büyük olaylara sebep olabilirdi. Öte yandan olayları büyültme gibi bir durum da söz konusuydu. Yanlış anlaşılma, Yanlış olaylar sebep olurdu.

Yaşlı kadın, onlarla yalnız kaldıklarında konuşmayı düşündü, şimdi değil. Salondaki sessizlik canını sıkıyordu. Her zaman Burcu sayesinde neşeli olan ailesi şimdi ise yine Burcu'nun sayesinde durağandı. Ailedeki mutluluk oranı ona göre hareket ediyordu sanki.

Mavinin Yeşili (Anlaşmalı Evlilik) -Askıda-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin