Bu sefer sizin bir sözünüzü okumak istiyorum. Bölümü okuduktan sonra gelin ve buraya bölümü yansıtan bir söz bırakın. 💙
Mavinin Yeşili
Bölüm: 32- Tehdidin Gitgide Büyümesi
1. Kitap Finali
"Bence tuzu yerinde olmuş," diyen Derin tattığı kaşığı su ile yıkamakla meşguldü. Sena Hanım'a herkesin neyi sevdiğini sormuş, aile için güzel bir kahvaltı hazırlamayı teklif etmişti, bu sayede güne güzel başlayabilirlerdi. Her ne kadar kötü şeyler yaşasalar da. Yaşlı kadın da bu fikre katılıp kahvaltı için sos hazırlamaya koyulmuştu.
"Krepler nasıl oldu kızım?" diyen kadın sos tavasındaki malzemeyi tabaklara eşit şekilde yaymakla meşguldü. Ona gülümseyerek cevap verdi genç kadın, "Hemen hemen bitiyor. Birazdan masaya geçeriz," demesi cevap verdiği kadını uzaklara daldırdı. Kimsenin masaya gelmeyeceğini düşünüyor, bu ihtimalin olmamasını diliyordu. Bunca yıldır devam eden düzenlerinin bozulması, aralarına bir soğukluğun girmesini ve ailesindeki fertler ile arasında sıkı sıkıya bağlı olan ipleri kopartmayı istemiyordu yaşlı kadın.
"İyi iyi," dedikten sonra tabakları alıp içeriye geçti. Derin, son krepi de diğerlerinin üzerine bırakıp ocağı kapatınca etrafı kolaçan edip yapması gereken başka bir şeyin kalıp kalmadığını öğrenmeye çalıştı. Bulamayınca arkasında kalan kızına döndü. "Doydun mu?" diye sorunca küçük kız ağzı dolu olduğu için başını sallamakla yetindi. Derin, kızının yanına gidip saçlarına küçük bir öpücük kondurdu. "Son lokmalarını ye de odaya götüreyim seni, biraz oyna olur mu?"
Küçük kız, bunu duyar duymaz gözlerini hafifçe büyüttü ve heyecanla onu onayladı. Derin, onun kahverengi saçlarını okşadı. Kendince yaşanabilecek bir gerginlikten onu bu şekilde korumaya çalışıyordu. Öte yandan kızı kahvaltıyı hazırlarken aç olduğunu dile getirmişti ve Sena Hanım da onun için bir bardak süt ile küçük bir ekmek arası hazırlamıştı. Karnı doyan kızının sofrada oturup sıkılacağını çok iyi biliyordu.
Bir yandan da aklına gelenlerle birlikte Sena Hanım'a bir açıklama yapması gerektiğini düşündü. Yaşlı kadın, her şeye rağmen ailesini yine bir arada olabilsin diye çaba sarf ediyordu. Onun bu girişimini saygıyla karşılıyor ve takdir ediyordu. Küçük kızını masada görmezse eğer üzüleceğini ve emeğini boşa çıkaracağını düşünerek kafasında yapacağı açıklamayı hazırladı.
Kızının ellerini ve ağzını temizlemesine yardım eden genç kadın ardından bulaşıkları sudan geçirip makineye yerleştirdi. Makinenin kapağını kapattığı sıra yaşlı kadın da mutfak kapısında göründü. "Doydun mu güzel kızım?" şefkat ile sorusunu sormasının üzerine küçük kızın saçlarını okşadı.
Ceylin, ona sevgi ile dikilmiş olan bakışlara odaklandı. İçerisine yeni girdiği aileden az çok çekindiği için sadece başını salladı. Sena Hanım gülümsedi, bir an için yaşadıkları olayları unutup geçmişe gitti. Burcu gözlerinin önüne geliverince neşesine neşe eklendi. Gözlerinin önüne gelen geçmişi, çölde su bulmak kadar rahatlatmıştı boğulan ruhunu.
"Hadi o zaman, çık odana," dediğinde onları hoş bir mutlulukla izleyen genç kadın rahatladığını hissetti. Sena Hanım ondan önce davranmıştı, ona karşı mahcup hissetmeyecekti. "Derin sen de yardım et ona. Emre'yi de çağır gelirken olur mu?" dediğinde genç kadın onu onaylar tarzda mırıldandı. Kızını sandalyeden indirirken Sena Hanım ona söyleyeceği son sözleri de ekledi. "Ben de Burcu ile Hakan'a bakayım," sesine hissettiği tereddüdün kırıntıları bulaşmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mavinin Yeşili (Anlaşmalı Evlilik) -Askıda-
Ficción General(İki kitap tek bir kitap içerisinde yer almaktadır. Ek olarak bir başka kitap paylaşmak yerine buradan devam ettim, keyifli okumalar dilerim ^^) Bir kelebek geçti üstlerinden sonra da aşkın tohumlarını kadının kalbine düşürdü. Kelebek anlaştı topra...