Multi medya: Derin Yade Saraç
Bir şarkıda siz bırakır mısınız? (Türkçe) 👉
(İngilizce ya da başka bir dil) 👉
Keyif almanız dileğiyle, seviliyorsunuz 💜
"Yarayla alay eder,
yaralanmamış olan."-W. SHAKESPEARE-
~Romeo ve Juliet~
Mavinin YeşiliBölüm:9- Sayfaları Lekeleyen Anlaşma
3 gün sonra
Emre, sinirle gömleğinin yakasını düzeltti. Bu hayatta en nefret ettiği şeylerden birisiydi, mecbur kalmak. Başka bir çözüm yolu bulamaması da sinirlerini bozuyordu.
Dedesi ondan evlenmesini istemese böyle bir işe dahi kalkışmayacaktı. Yedi yaşından itibaren onu büyüten dedesine karşı gelerek nankörlük etmek istemiyordu. Bu yüzden de onun isteğini, o istemese bile, yerine getirecekti. Bunu kendine borç biliyordu.
Komodinin üzerinden saatini alıp sol koluna taktığında sen kez aynadan kendini kontrol etti. Giydiği gri takım, bedenine tam oturmuştu. Bordo kravatı ise bu kombine uyum sağlayarak göze batmıyordu. Telefonunu alıp odasından çıktı. Herkes sofradaki yerlerini almışken Hakan Bey odasında istirahat ediyordu. Sena Hanım'ın isteği ile kahvaltısı odasına kadar çıkarılacaktı.
Abisini kapıda gören Burcu başını telefonundan kaldırıp, "Günaydın Ağabeyciğim," dedi şen şakrak sesiyle birlikte. Ona cevap olarak, "Günaydın güzelim," diyen genç adam, babaannesine bir açıklama yapmak için döndü. "Benim ufak bir işim var, o yüzden şimdi çıkıyorum, size afiyet olsun," dedi ve babaannesi ile Burcu'ya haber verdi.
Sena Hanım hemen itiraz eden bir sesle, "Bari kahvaltı et, ondan sonra gidersin," dedi, torununu aç karna evden çıkarmak isteyemiyordu. "Ben şirkette yerim bir şeyler, beni düşünmeyin," diyerek babaannesini rahatlatmak istedi Emre.
Emre, eğildi ve babaannesinin başından öptü. Emre'yi kararından geri döndüremeyeceğini çok iyi bilen Sena Hanım onu kapıya kadar onu uğurlayıp kahvaltı sofrasına geri döndü.
.....
Derin, en sonunda saçını sıkıca topuz yaptığında çantasını eline alıp odasından çıktı. Ceylin'in odasına girdiğinde yavaşça yatağın boş tarafına oturdu. Eli kızının saçlarını severken eğilip yanağına bir öpücük bıraktı ve onun üzerinden düştü düşecek olan battaniyesini düzeltti. En sonunda Ceylin'in odasından çıktığında mutfağa girdi.
Melek Hanım ve Eylül kahvaltıyı hazırlıyorlardı. "Ben çıkıyorum," deyip onlara haber verdiğinde Eylül son kez, "Ben de geleyim?" diye sorsa da genç kadın kararlılıkla, "Ben tek başıma gideceğim, hallederim sen merak etme," diyerek üzerine bir ceket alıp evden çıktı.
Eylül inat etmişti ve oraya ne olursa olsun gidecekti, Derin'in yanında o masada oturmasa da arkadaşını tanımadığı biriyle yalnız bırakacak değildi. Onun ne ile karşılaşacak olduğunu bilmemesi tedirgin olmasına sebep oluyordu. İçi rahatlasın diye oraya gitmeliydi, buna ihtiyacı vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mavinin Yeşili (Anlaşmalı Evlilik) -Askıda-
Ficción General(İki kitap tek bir kitap içerisinde yer almaktadır. Ek olarak bir başka kitap paylaşmak yerine buradan devam ettim, keyifli okumalar dilerim ^^) Bir kelebek geçti üstlerinden sonra da aşkın tohumlarını kadının kalbine düşürdü. Kelebek anlaştı topra...