Yeşilin En Koyu Hali
Bölüm: 7- Düzenin Yeniden İnşa Edilmesi
Genç kadın, parmaklarını rafların arasında dolaştırdı. Ceylin için birkaç tane oyuncak almayı düşünmüştü. Kızının bir yığın oyuncağı vardı ama hem içlerinde kırıklar vardı hem de ona taşınacaklarını söyleyecekti. Nasıl yapacağını bilemiyordu ama ona bunu söylemesi gerekiyordu.
Emre, onunla konuşarak bugün yemekte bu durumu anlatacaklarını söylemişti. İçindeki burukluk canını yaksa da kendini hazırlamaya çalışıyordu bir yandan da. Evde tek kalacaktı, eski yaşamından kimse kalmadığı gibi hayatına yeni giren kişiler de artık olmayacaktı yanında. Bu, can sıkıcı bir şeydi.
Hastaneden çıktıktan sonra merakla taşınacakları yeni eve bakmıştı. İlk önce tadilatlar yapılmış, daha sonra da odalar eşyalarla dolmuştu. Geriye sadece Ceylin'in odasını taşımak kalmıştı ki bunu Derin gözünde oldukça büyütüyordu. Kızı, taşındıkları yere daha kendini yeni alıştırabilmişken aynı sürece yeniden girmek, genç anneyi tedirgin ediyordu.
Bebeklerden birisini eline alınca burukça gülümsedi. Eylül ile yaptığı alışverişler aklına gelmişti. Evlerine en yakın olan mağazaya girerek Ceylin için oyuncak alırlardı. Küçük kıza da Melek Hanım gözü gibi baktığı için geçen zamanın farkında dahi olmazlardı.
Derin, bebeğin saçlarını okşarken buldu kendini. Arkadaşını yad etmek canını yakmıştı. Onu arıyordu ama bir dönüş alabildiği söylenmezdi. Kısa cevaplarla kendini açıklayan Eylül, genç kadının kendisini yetersiz hissetmesine neden oluyordu.
Ceylin'in hastalığını öğrendiği anki hali neyse, şimdi de öyleydi. Tek bir fark vardı aralarında: Ceylin için umut etmekten başka bir şansı yoktu ama Eylül için elinden geleni yapabilirdi. Bazen aklına, onun yanına gitmek geliyordu. Arkadaşını bir dakika bile olsa görmek istiyordu ama bunu yapmasına imkân yoktu. Kızının durumunu takip etmeliydi.
Uraz da işlerin başındaydı. Arkadaşının bir an için dahi söylendiğini, üzerindeki yük yüzünden onları suçladığını duymamıştı. Bu yüzden ona duyduğu bu minnet duygusu sayesinde ona bu konuyu hiç açmamıştı. Derin çok iyi biliyordu ki Uraz, bunu düşünemeyecek kadar yoğun ve yorgundu.
"Kızınız için mi bakıyorsunuz?" ilk önce sorunun kendisine yöneltilip yöneltilmediğini kavrayamadı ama daha sonra yanından gelen kibar ve ince ses, kendisine gelmesini sağladı. Bakışlarını yanına çevirdi ve bir çift kahverengi göze denk geldi. Onlatın içinde gördüğü samimiyet, onu cevap vermeye itti. "Evet."
"Bence çok hoşuna gidecek," kadın fikir yürüttü ve diğer ürünleri gösterdi. "Çeşitlerimiz çok, emimin diğer şeylere de göz atmak istersiniz," eliyle reyonları gösterince Derin o zaman onu inceleme fırsatı bulabilmişti. Altında siyah bir pantolon bulunuyordu, beyaz ayakkabısının çizgileri ise üzerindeki turuncu forma ile aynı tondaydı. Gözlerini biraz kısıp yakasında yazan ismi okudu.
"İlginiz için teşekkür ederim," dedi minnetle. "Aslında çok fazla oyuncağı var, ben sadece ona küçük bir sürpriz yapmayı istiyorum. Her şey var neredeyse," kararsızlığını, gülümseme ile karşısındaki kadına yansıttı. "Ne almam gerektiğini bilemiyorum." itirafı karşısında kadın başını salladı.
"O halde size diğer oyuncakları da göstereyim, ne kadar fazla şey görürseniz o kadar çok seçeneğiniz olur," dedi ve önden ilerlerdi. "Beni takip edin lütfen," dedi ve sakinleşmeye çalıştı. Berat'ın yaptığı plana uyuyordu Nefes. Farklı şekillerde Derin'in karşısına çıkıyor, farklı kişiliklere bürünüyordu.
Bedenini değiştirmesi oldukça kolaydı. Saçını boyaması ya da peruk takması yeterli oluyordu. Yüzüne yaptığı makyajla ten rengini değiştiriyor, lensleri ile ona farklı şekillerde bakıyordu. Sesi üzerinde biraz çalışmış, farklı şekilde konuşabilmeyi başarmıştı ama yine de bu yüzden yakalanmaktan korkuyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mavinin Yeşili (Anlaşmalı Evlilik) -Askıda-
Ficción General(İki kitap tek bir kitap içerisinde yer almaktadır. Ek olarak bir başka kitap paylaşmak yerine buradan devam ettim, keyifli okumalar dilerim ^^) Bir kelebek geçti üstlerinden sonra da aşkın tohumlarını kadının kalbine düşürdü. Kelebek anlaştı topra...