💙💚~1.BÖLÜM: Hayatın Akışında Yaşanan Kırılma~💙💚

8.3K 1.3K 2.6K
                                    

Lütfen başladığınız tarihi bırakın🌼🌼

Bölüm ithafı: perihany74

İyi okumalar...

Bölüm şarkısı: Alan Walker-faded (aynı zamanda kitabın şarkısı, bilginize ve bence Derin ve Emre'yi anlatan bir şarkı 🎶)

Bölüm şarkısı: Alan Walker-faded (aynı zamanda kitabın şarkısı, bilginize ve bence Derin ve Emre'yi anlatan bir şarkı 🎶)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Hayat bazen ağırlaşıyor.
Bir kelebeğe, kanatlarının ve süslerinin ağır gelmesi kadar hatta!"

-Tarık TUFAN-

Mavinin Yeşili

Bölüm :1 - Hayatın Akışında Yaşanan Kırılma

Derin, elindeki sert kahvesinden bir yudum daha aldı ve dosyaların arasında boğulduğunu hissederken kendini yorgunca geriye doğru yasladı. Saat öğle vaktini çoktan geçmişti. Genç kadın, oturduğu sandalyeden dosya almak ve tuvalete gitmek dışında hiç kalkmamıştı, işleri yüzünden vakti de yoktu. Boynu, uzun süre oturduğu ve hareketsiz kaldığı için ağrırken sağ eliyle rahatlamak adına, yavaş hareketlerle acıyan bölgeleri ovmaya başladı. Acının biraz olsun geçmesini umarak başını sağa sola oynattı. Bu hareketi az da olsa ağrıyan kaslarına iyi gelirken kahvesinden küçük bir yudum daha aldı. Sıcak sıvı boğazından aşağı kayarken bütün kaslarının gevşediğini hissedebiliyordu genç kadın. Kahvenin verdiği rahatlık hissini seviyordu.

Kalan dosyalara bakıp yüzünü üzgünce astı. İşini seviyordu ama bazen neden avukatlığa devam etmediğini de sorgulamaktan geri kalamıyordu. Genellikle avukatlık yapmayıp şirketle uğraşırdı Derin. Avukatlık, babasının mesleği olduğundan ötürü, çok isteyip üzerinde çok fazla uğraş verdiği bir meslek olsa da babasının emeklerinin bir hiçe dönmesini istemediği için şirketin başından ayrılmayı aklının bir köşesinden bile geçirmemişti. Yine de arada sırada içine sinerse aldığı davalar vardı ve şimdi de elinde üç tane dava bulunuyordu. O yüzden hem şirketin işleri hem de almış olduğu davalar onu bir hayli yormuştu. Birden çok işi yapıyor olmak onu yorduğu kadar, çok büyük bir zevk de veriyordu.

Kapı iki kez tıklatıldı, boş odada yankılanan tok ses genç kadının kulaklarına ulaştı ve ardından da içeri Eylül girdi, onu gören genç kadın yerinde dikleşti. Eylül, onun odasından hiç çıkmadığını fark etmişti ve öğle yemeğini yemeyip işleriyle uğraştığına da adı gibi emindi bu yüzden Derin'in acıkmış olduğunu düşünerek ona yiyecek bir şeyler ayarlamış, yemesi için de ona getirmişti.

Genç kadın, elindeki tepsiyi biraz havaya kaldırdı, arkadaşına belli etmek için. Yüzünü kaplayan büyük bir gülümsemeyle birlikte konuştu, "Odandan hiç çıkmadın. Odana yemek geldiğini de görmedim hiç, ben de sana getireyim dedim," diyerek hem açıklamasını yaptı hem de onun aç olup olmadığını bu sayede öğrenmeye çalıştı.

Mavinin Yeşili (Anlaşmalı Evlilik) -Askıda-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin