Joel parkkeeraa auton studion pihaan. Hän katsoo Aleksia, joka on jännittynyt. "Hei. Kaikki tulee menee hyvin. Kyllä ne ymmärtää", Joel sanoo. Hän ottaa Aleksia kädestä kiinni ja puristaa tämän kättä hellästi. Aleksi hymyilee hänelle. Joel painaa vielä nopean suukon Aleksin hiuksiin ennen, kuin he nousevat autosta ja suuntaavat sisälle. Aleksi avaa studion oven ja he astuvat studioon sisälle. Siellä on jo Niko ja Joonas. "Oho. Mites te tääl jo?" Joel kysyy. Hän katsoo kaksikkoa, joka makaa sohvalla ja katsoo jotain Nikon kännykältä. "Tultiinpaha vaan vähä aikasemmin", Niko sanoo kohauttaen hartioitaan. Aleksi nyökkää ja istuu omalle tuolilleen. Joel istuu tämän viereen lattialle. Pian Olli ja Tommikin saapuvat. "Nyt, kun te ootte kaikki täällä niin mulla ja Aleksilla ois vähä asiaa", Joel sanoo ja kiinnittää muiden huomion heihin. "Okei", Olli sanoo. Joel katsoo vielä Aleksia, joka nyökkää. "Me seurustellaan", Joel kertoo. "Mahtavaa. Älkää sitte panko täällä studiolla kiitos", Olli nauraa. Tommi hymähtää tähän ja ilmoittaa olevansa iloinen heidän puolesta. "Joo ja koittakaa keskittyy tekee töitäki", Niko sanoo hieman huvittuneena Ollin aiemmasta lauseesta. Joonas ei sano mitään. "Mikset sä Porko sano mitää?" Olli kysyy. "Mä tiesin jo. Keskeytin yhesti noitten hetken täällä", Joonas myöntää. Kaikkien katseet kääntyvät nyt takaisin Aleksiin ja Joeliin. Joel katsahtaa Aleksiin, joka kääntyy punastuneena tekemään jotain koneellan. "Et kai sä tarkota, että yllätit noi panemasta täällä?" Olli kysyy huvittuneena ja ehkä hieman järkyttyneenä. "En nyt sentään. Jumalauta enhän mä vois olla täällä, jos oisin sen joutunu todistamaa. Olisin terapeutilla traumoista", Joonas nauraa. Niko yhtyy tämän nauruun. Pian Ollikin nauraa maassa kippurassa. "No niin nyt taas. Koittakaa rauhottua", Tommi sanoo nojatuolista. Olli lopettaa nauramisen ja pyyhkii vettä silmistään. Niko rauhoittelee Joonasta sohvalla hymyillen. "No niin. Alotetaan hommat", Joel sanoo ennen, kuin kukaan ehtisi enään palata heihin. Muut nyökyttelevät. He alkavat äänittämään ja testailevat vähän kaikenlaista tuleviin uusiin biiseihin. Aika kuluu nopeasti studiolla. He ovat olleet studiolla kuusi tuntia, kun he päättävät lähteä kotiin. Joel ja Aleksi kävelevät autolle. Joel istuu kuskin paikalle ja Aleksi pelkääjän paikalle. Joel käynnistää auton ja lähtee ajamaan vaihteeksi hänen asunnolleen. He puhuvat matkan päivän treeneistä ja jossain vaiheessa Joelin käsi löytää Aleksin reidelle. Aleksi hymyilee Joelille ja virnistää. "Malta oottaa kotii", Aleksi sanoo huvittuneena. "Ehkä mä maltan, kun tiiän mitä on tulossa", Joel naurahtaa.
Joel avaa asuntonsa oven ja työntää Aleksin hellästi sisään asuntoon. Hän painaa Aleksin seinää vasten ja suutelee tätä intohimoisesti. "Nyt mä voinki tehä sulle ihan huoletta fritsuja", Joel sanoo suudelmien välistä. He riisuvat takkinsa ja potkivat kengät jaloistaan. Joel nostaa Aleksin syliinsä ja lähtee Aleksi sylissään makuuhuoneeseen. Hän laskee Aleksin varovasti sängylle. Ennen, kuin hän kuitenkaan ehtii alkaa suudella Aleksin kaulaa, Aleksi kaataa hänet sängylle ja menee tämän päälle hajareisin. Aleksi suutelee Joelin kaulaa. Hänen kädet menevät Joelin paidan alle ja hivelevät Joelin rintaa. He vetävät paitansa pois ja jatkavat nyt toistensa suutelua huulille. He lopettavat hetkeksi ja katsovat toisiaan silmiin. "Mä rakastan sua", Joel kuiskaa. "Mäki rakastan sua ihan saatanasti", Aleksi vastaa hiljaa. He jatkavat suutelua.
He makaavat sängyllä peiton alla. Joelin pää lepää Aleksin rintakehällä. Aleksi silittää Joelin hiuksia. "Sä saat tästä lähin silittää mua useamminki. Se tuntuu kivalle ja tulee turvallinen olo", Joel sanoo hiljaa. Aleksi naurahtaa ja suukottaa Joelia hiuksiin. "Mullakin on turvallinen olo. Sä oot mun suoja ja koti", Aleksi kuiskaa Joelin korvaan. Joel hymyilee ja nostaa kasvonsa, jotta voisi suudella Aleksia. He painavat huulensa hellästi yhteen. Joel painaa päänsä takaisin Aleksin rintakehälle ja sulkee silmänsä. Aleksi hymyilee ja katsoo, kun Joel nukahtaa. Hän silittää vielä hetken Joelin hiuksia ja nukahtaa sitten itsekin.~~~
Sanoja 577
YOU ARE READING
Joleksi
FanfictionValmis✅ Fanfic kahesta blind channelin jäsenestä. Aleksi + Joel + känniyö = ?