16.

2.1K 63 5
                                    

Joel herää ja tuntee Aleksin hengityksen niskassaan. Hän katsoo hymyillen päällään makaavaa Aleksia. Hän silittää Aleksin hiuksia ja katsoo, kun hän nukkuu. Hän kurkottaa ottamaan kännykkänsä. Hän painaa sen päälle ja katsoo, mitä ilmoituksia on tullut. Vain jotain fanien tägäyksiä sun muita. Ei mitään tärkeää, mitä pitäisi katsoa heti. Joel sulkee kännykkänsä ja jatkaa nukkuvan Aleksin tuijottelua. Menee tunti, kun Joel näkee Aleksin heräilevän. Aleksi räpyttelee silmiään hetken ja katselee ympärille ja sitten hän kiinnittää katseensa hymyilevään Joeliin. Joel sipaisee muutaman hiussuortuvan pois Aleksin kasvoilta. "Huomenta", Aleksi sanoo hiljaa. Hän hieroo päätään. Joel suutelee hellästi Aleksia huulille. "Huomenta", hän kuiskaa sitten. Joel katsoo Aleksia hymyillen lempeästi. Miten onnekas hän onkaan, kun hänellä on Aleksi poikaystävänä. Hän rakastaa Aleksia yli kaiken. Mikään asia ei voisi muuttaa sitä koskaan. "Sä tuijotat", Aleksi sanoo. Joel naurahtaa ja suukottaa Aleksia hiuksiin. "Vittu mun päähän sattuu", Aleksi puuskahtaa. Joel oli niin keskittynyt Aleksin katselemiseen, että ei edes ollut huomannut päässään jomottavaa kipua. "Pitäisköhä nousta hakee särkylääkettä?" Joel kysyy. Aleksi nyökkää. He nousevat ja laahustavat keittiöön. "Ai vittu tuntuu muute perseessä eiline", Joel sanoo irvistäen. Aleksi naurahtaa tälle ja sanoo: "Tolta musta on tuntunu parii otteeseen." Joel suo hänelle pahoittelevan hymyn. Sen jälkeen hän etsii särkylääkkeet ja kaksi lasia. Hän täyttää lasit vedellä ja on juuri antamassa Aleksille toista, kun Aleksi juoksee äkkiä vessaan. Joel kuule oksentamisen äänet. Hän kävelee Aleksin perään. Hän katsoo oksentavaa Aleksia. Hän menee tämän viereen ja kerää Aleksin hiuksia kasaan. Toisella kädellä hän silittää hellästi Aleksin selkää. Kun Aleksi lopettaa oksentamisen, Joel ojentaa tälle särkylääkkeen ja vesilasin. Aleksi nielaisee särkylääkkeet ja juo vesilasin hetkessä tyhjäksi. He istuvat siinä vessan lattialla hetken kunnes päättävät nousta ja laahustaa olohuoneeseen. Joel menee makaamaan sohvalle ja Aleksi käpertyy tämän syliin. Hän painaa päänsä Joelin rintaa vasten. "Mä rakastan sua Aleksi", Joel kuiskaa. Aleksi nostaa päänsä ja katsoo Joelia silmiin. "Mäkin rakastan sua Joel", hän kuiskaa takaisin. He suutelevat hellästi. Kummallakaan ei ole haluja mennä yhtään pidemmälle. "Voiaanko vaan nukkua koko päivä?" Aleksi kysyy hiljaa. "Kuulostaa hyvältä", Joel myöntyy. Aleksi painaa päänsä taas vasten Joelin rintaa. Hän sulkee silmänsä ja alkaa nukkua. Joel katsoo hymyillen, kuinka Aleksi nukahtaa melkeinpä heti. Hän silittää Aleksin mustia hiuksia ja kuuntelee tuon tasaista tuhinaa. Aleksi on niin suloinen. Joel kiertää kätensä tiukasti Aleksin ympärille. Hän ei halua koskaan päästää irti. Eikä tulisikaan päästämään mikäli se hänestä riippuisi. Hän antaa suukon vielä Aleksin hiuksiin ja sulkee sitten itsekin silmänsä.

~~~
Vähä lyhyt, mutta menkööt.

Näitä lukuja voi nyt tulla vähä pitemmillä väleillä, koska oon reisussa.
Mä koitan silti julkasta yhen luvun päivää

JoleksiWhere stories live. Discover now