Üstümde pembe pijamalarım , kollarımda kaçıp gitmesinden korktuğum için sımsıkı sardığım tavşanım , mosmor olmuş bileğim , karmançorman olmuş karamel rengi saçlarımla saray diyebileceğim bir evin önündeydim sağımda ve solumda olmak üzere takım elbise giymiş uzun boylu iki korkunç adamlar ile birlikte.
Yaklaşık yarım saat önce olanların şokunu ise hala atlatamamıştım.Babam o cümleyi kurduğunda beni evden attığını düşünmüştüm , asla tanımadığım birine sattığını değil.
Salona geçtiğimde içeride dört-beş tane adam vardı. Annem beni görür görmez incinmiş olan bileğimi kavrayıp geniş omuzlu , dolgun dudaklı , yakışıklı bir adamın önüne çekiştirmişti. Adam hiçbir mimik oynatmadan bileğimi annemin elinden kurtarmış , daha nazik tutmuştu."Paranız bankaya yatırıldı. Bir sorun çıkmaz. Bir daha gözüme gözükmesinler dedi patron , haberiniz olsun."
Gerisi kolaydı. Beni arabaya bindirmiştiler. Sakin , sessiz bir yolculuk geçirmiştik. Yol boyunca düşündüğüm tek şey bir mal gibi satılmış olmamdı. Gururum kırılmış olsa bile üzülmüyordum çünkü ben ailem için değersiz olduğumu fark etmiştim ve onlar beni hak etmiyorlardı. Belki de en iyisi ordan gitmemdi. Tek umduğum gideceğim yerde daha fazla üzülmem ve acı çekmememdi.
"Hadi artık içeri girmeliyiz , evi daha sonra incelersin." Adının Seokjin olduğunu öğrendiğim geniş omuzlu adam sırtıma elini yerleştirdi destek vermek istercesine.
Ve yeni hayatıma giriş yapmak için ufak adımlarla ilerlemeye başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Bad Guy
FanfictionTaehyung küçük bir oğlandı , hem bedeniyle hem de ruhuyla. Jeon Jungkook ise yalnızlık ve sevgisizlikten bıkmış kötü bir adam. -Mpreg- Başlama tarihi: 21.07.21 Bitiş tarihi: 05.02.23