Taehyung üstündeki bornozla banyodan çıktı. Bir yandan saçlarının ıslaklığını havluyla alırken bir yandan da sesiyle birlikte kendisine dönen yatakta oturmuş bilgisayarla uğraşan eşine havadan öpücük attı. Jungkook öpücüğü eliyle yakalamış gibi yapıp kalbine götürdüğünde ise kıkır kıkır güldü.
Şirketten çıkıp Taehyung'un bahsettiği seyyar satıcıda yemeklerini yedikten sonra evlerine geri dönmüşlerdi. Taehyung üstüne sinen yemek kokusundan midesi bulandığı için banyo yapmış , Jungkook da kalan birkaç işini hallediyordu. Taehyung aslında Jennie'yi görmek istiyordu çünkü Bogum ile birlikte şirketten çıktıklarında ne yaptıklarını çok merak ediyordu. Bogum onu biryerlere mi götürmüştü yoksa direkt eve mi gelmişlerdi? Bunu acilen öğrenmesi lazımdı.
Elindeki ıslak havluyu bir kenara atıp dolaptan yeni bir havlu çıkarttı ve başına sardı. Saçlarını kurutma işini sonraya erteledi çünkü dedikodu yapmak gibi daha önemli bir işi vardı."Sevgilim benim Jennie'nin yanına gitmem lazım. Uyumak için beni beklemene gerek yok , seni seviyorum görüşürüz." Hızlı hızlı konuşarak arkasından şaşkınca bakan Jungkook'un konuşmasına izin vermeden kendi odalarından çıkıp Jennie'nin bir alt kattaki odasına indi ve kapıyı tıklattı.
"Jen? Müsait misin?" Sorusuyla birlikte açılan kapıyla irkildi. Karşısında kırmızı pijamaları , kıramızı yanakları ve kırmızı dudaklarıyla Jennie çıktı.
"Bir isteğiniz mi vardı efendim?"
"Bu gece efendim veya Bay Jeon yok. Bana Taehyung de. Konuşabilir miyiz?" Jennie şaşkınlıkla onayladı.
"Tabi ki. İçeriye geçmek ister misiniz?"
"Olur." Taehyung kendisine açılan kapıdan girdi ve toplu odada göz gezdirdi. Tam yatağın yanındaki koltuğa yöneliyordu ki Jennie yatağa oturabileceğini söyledi. İtiraz etmeden yatağa oturdu ve Jennie'nin de karşısına oturmasını izledi.
"Bogum ile aranda ne var?" Pat diye konuya dalan Taehyung kızın iri iri açılan gözlerine ve sanki mümkünmüşçesine daha da kızaran yanaklarına kıkırdadı.
"A-aslında bugüne kadar yoktu Bay Jeo- ah şey...Taehyung."
"Bugüne kadar derken?" İlgi ve merakla sordu Taehyung.
"Y-yani şey... Biz Bay Jeon'un ofisinden çıktıktan sonra Bogum yemek yemeği teklif etti ve yemeğe gittik. Yemekten sonra da lunaparka gittik ve biraz eğlendik."
"Woaaahh! Bogum hyung beni şaşırtıyor. Sandığım kadar odun değilmiş. Neyse ee? Sonra ne oldu?"
"Birkaç oyuna girdik beraber. Hatta bana ayıcık kazandı." Dedi Jennie yan tarafındaki peluş oyuncağı gülümseyerek kolları arasına hapsederken.
"Lunaparktan çıkıp arabaya bindik ve eve geldik. Araba durduğunda inmeden önce ona teşekkür etmek istedim. Aslında tek amacım sadece teşekkür etmekti cidden a-ama birden onun yanağından öpüverdim! Ah Tanrım...çok utanç vericiydi!"
"Peki o nasıl bir tepki verdi?" Heyecanla sordu Taehyung.
"Ş-şey... güldü ve sonra o da benim yanağımdan öptü."
"Yiaaa! Çok tatlısınız cidden! Hey Jennie , Bogum hyungun senden hoşlandığından o kadar eminim ki! Ve artık senin de ondan hoşlandığını düşünüyorum."
"Aslında...Cidden hoş biri." Taehyung heyecanla ellerini çırptı. Bu ikili cidden çok yakışırdı!
"İyi ne güzel işte! Sevgili olursanız bir de harika olur!"
"Ama benim daha önce hiç ilişkim olmadı ki. Ne yapacağımı bilemiyorum ve biraz da hazır hissetmiyorum."
"Bak sana yardımcı olabilirim Jen. Yine de ilişkiye kendini hazır hissedip hissetmemek sana bağlı tabiki ama ben sana merak ettiğin konularda cidden yardımcı olurum." Taehyung sanki bir ilişki profesörüymüşçesine saatlerce konuşmuştu. En sonunda kapıya dayanan kocasıyla birlikte zar zor ayrılmıştı Jennie'nin yanından. Kıza doğru düzgün iyi geceler bile diyemeden Jungkook'un kucağında yatak odasına geri dönmüştü. Daha konuşacak çok şeyi olsa da kendisinin de çok uykusu gelmişti ki esneyip duruyordu. Bedeninin yatağa bırakılmasıyla hemen yatacaktı ki Jungkook omuzlarından tutarak buna engel olmuştu.
"Saçlarını kurutmalıyız bebeğim. Üşütmenizi istemiyorum."
"Ama zaten kurumuştur ki?" Kafasından havlunun çekilmesiyle iri eller saçlarını karıştırdı.
"Hala nemli." Jungkook banyodan kurutma makinesini alarak aceleci tavırlarla yanına gelip saçlarını kurulamaya başladı. Sıcak hava ve kafasındaki nahif hareketlerle iyice mayışıyordu. Neyse ki bu iş çok uzun sürmeden bitti ve hemencecik uzanıp üstünü kalın yorganla örttü. Çok geçmeden Jungkook da yanına geldiğinde iri bedene sokuldu iyice. İşte günün en sevdiği kısmı buydu. Gözlerini huzurla yumdu uyumak için fakat bunu yapar yapmaz uykusunun kaçması da bir olmuştu. Gözlerini kocaman açarak beline dolanan ellerden kurtuldu ve kafasını yasladığı göğüsten ayırarak hızla yataktan doğruldu. Kendisiyle birlikte kalkan Jungkook'a yutkunarak baktı.
"Ne oldu şimdi? İyi misin? Bir yerine ağrı mı girdi bebeğim? Hadi kalk hemen hastahaneye gidiyoruz-"
"Hayır hayır sakin ol aşkım bir şey olmadı. Sadece galiba b-ben aşerdim." Jungkook rahatlamışlıkla nefesini verdi. Bir an için cidden korkmuştu. Yine de korkusu hemen geçmişti çünkü Taehyung ilk defa aşeriyordu.
"Ne çekti canın aşkım? Söyle hemen gidip alayım!"
"Canım çilekli pasta çekti Jungookie." Dudaklarını büzüp söylendiğinde Jungkook yanaklarından kavrayıp suratının her yerine küçük küçük öpücükler bırakmaya başlamıştı. Öpücüklere kahkahalarıyla karşılık veriyor , küçük elleriyle Jungkook'un sırtına minik minik vuruyordu. En sonunda gülmekten kızardığında bıraktı Jungkook onu. Geri çekilip dudaklarına son bir defa öpücük kondurdu ve yataktan kalktı.
"Ben hemen açık bir pastane buluyorum ve pastanı alıp geliyorum bebeğim tamam mı? Ben geleseye kadar güzelce uyu , sabah yersin."
"Hayır olmaz! Lütfen geldiğinde beni uyandır Jungkook , lütfen!" Jungkook onu onaylayarak yatağa tekrar yatmasında yardımcı oldu. Üstünü yorganla güzelce örttü ve saçlarını okşayıp ayrıldı yanından. Evden çıkarak kapının önündeki korumaları dikkatli olmaları için uyardı ve arabasına bindi. İçi içine sığmıyordu. Cidden bebekleri için bir şeyler yapmayı çok seviyordu. Şimdi de onları çilekli pastayla doyurması gerekiyordu. Arabayı çalıştırmadan önce telefonuna günün tarihini not aldı:
19.12.2022 Taehyung'umun ilk defa aşerdiği gün , çilekli pasta...
Bundan sonra her senenin 19 Aralığında Taehyung'a ve doğacak olan çocuklarına çilekli pasta alacaktı.
Arkadaşlar şuraya not bırakayım: Şimdi bunlar daha 2022'deler çünkü yeni yıla özel bölüm yazmak istiyordum ama yazamadım. Neyse geç olsun güç olmasın dedim yeni yılın ilk ayının sonlarına doğru yazıyorum kskföspföspfw
neyse olsun
Seviliyorsunuz 🍰🍓
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Bad Guy
FanfictionTaehyung küçük bir oğlandı , hem bedeniyle hem de ruhuyla. Jeon Jungkook ise yalnızlık ve sevgisizlikten bıkmış kötü bir adam. -Mpreg- Başlama tarihi: 21.07.21 Bitiş tarihi: 05.02.23