İkili zar zor atlattıkları cinsel çekimin ardından beraber kahvaltı hazırlamış , daha doğrusu kahvaltıyı Jungkook hazırlamış Taehyung ise tezgahta oturarak kahvaltıdan önce önden bir şeyler atışrımıştı , daha sonra da yemeklerini güzelce yemişler ve evden çıkmışlardı.
Şimdi de arabada ilerliyorlarken radyodan gelen sakin müzik sesi ve dışarıda yağan yağmurun huzur verici görüntüsü Taehyung'un çok hoşuna gidiyordu. Yağmuru ve yağmurlu , kasvetli günleri oldum olası hep sevmişti. Yanında Jungkook varken de daha tatlı geliyordu elbet.
Ellerini şişkin karnına götürerek sevgiyle okşadı. Bugün bebeğini göreceği için inanılmaz mutlu hissediyordu. Kendi ellerinin üstüne Jungkook'un da elleri gelince tatlı tatlı güldü."Güzel bebeklerim benim." Çok geçmeden hastaneye geldiklerinde Jungkook arabayı park etmeleri için görevlilere anahtarları vermiş ve kolunu Taehyung'un beline dolayarak içeriye girmişlerdi. Asansör ile beşinci kata çıktıklarında doktorun odasının önüne geldiler ve oturarak kendi sıralarının gelmesini beklediler. Çok geçmeden duvardaki büyük ekranda Taehyung'un ismi göründü ve içeriye girdiler. Doktora ve yanındaki stajyere selam verdiler. Jungkook , Taehyung'u tekli koltuklardan birine oturtup kendisi de karşı koltuğa oturmak yerine eşinin yanı başında dikilmeye karar vermişken , kırklı yaşlarındaki doktor kadın ikiliye içten bir şekilde gülümsemişti.
"Nasılsınız bakalım Bay Jeon? Hamilelik nasıl gidiyor?"
"Çok iyiyiz Bayan Park , her şey gayet yolunda şükür ki."
"Harika! Hadi sizi bir ultrasona alalım ve bebeğimizi kontrol edelim. Daha sonrasında siz sormak istediklerinizi sorabilirsiniz." Taehyung yine Jungkook'un yardımıyla oturduğu yerden kalkarak odanın içerisinde bulunan sedyeye yöneldi. Jungkook onun koltuk altlarından kavrayıp havaya kaldırdı ve yavaşça sedyeye oturttu. Ayakkabılarını da aynı özenle çıkardı ve uzanmasına yardımcı oldu. Doktor da kendi yerine oturup malzemelerini hazırlarken Taehyung sweatini göğsüne kadar sıyırmış , şişkin karnını gözler önüne sermişti. Karnına sürülen jelin soğukluğuyla irkildiği için , biraz da heyecandan , Jungkook'un tuttuğu elini sıkmıştı hafiften. Elindeki aletle jeli yaymış ve karnında gezdirmeye başlamıştı Doktor. Bir yandan da kaşlarını çatarak önündeki monitöre dikkatle bakıyordu.
"Ah... Bebeğiniz çok inatçı ama cinsiyetini görebildim. Öğrenmek ister misiniz?" Taehyung heyecanla kafa sallarken Jungkook da ondan farksız bir şekilde sabırsızca onaylar mırıltılar çıkardı ağzından.
"Tebrik ederim , oldukça minik ve utangaç bir kızınız olacak!" Jungkook o anda daha fazla gözyaşlarını tutamamıştı. Sessizce ağlaması hamile olan Taehyung'u da oldukça etkilerken , o da ağlamaya başlamıştı. Eh , tabi Taehyung sessiz ağlamaya pek alışkın değildi.
"Bay Jeon , sakin olun lütfen. Mutluluktan ağladığınızı biliyorum ama Taehyung sizden çok etkileniyor." Bayan Park Jungkook'u sakince uyarırken koca adamın usulca kafasını sallamasına tebessüm etmişti.
"Kalp atışlarını dinlemek ister misiniz?"
"Evet lütfen." Taehyung'un kısık sesiyle mırıldanmasıyla odada hızlı bir ritimle çarpan kalp atışlarının sesi yankılandı. Henüz göz yaşları dinmeyen ikili de bu sesle huzur bulmuşlardı resmen. Sakinleşenleri daha da kolaylaşmıştı. Ömürlerinin sonuna kadar sanki bu sesi dinleyebilirlerdi.
"İşte bu kadardı. Sizin için sesi kaydettim , fotoğraf da çıkartacağım. Toparlanabilirsiz." Taehyung yattığı yerden doğrulduğunda Jungkook elindeki havlu kağıtla karnını siliyordu yumuşak hareketlerle. Sıvı iyice temizlendiğinde sweatini geri örtmüş ve ayakkabılarını giymişti. Sedyeye nasıl çıktıysa Jungkook yardımıyla öyle de inmiş ve başta oturdukları koltuğa geri dönmüşlerdi.
"Küçük hanım gayet sağlıklı ve keyfi de yerinde gibi duruyor. Endişelenmenizi gerektirecek herhangi bir sorununuz yok Bay Jeon."
"Bayan Park. Ben bir soru sorabilir miyim?" Jungkook'un konuşmasıyla merakla kaldırdı kaşlarını Taehyung. Soracağı her neyse merak etmişti.
"Tabi ki."
"Seks yapmamız bebeğimize zarar verir mi?" Taehyung gözlerini irice açarak Jungkook'a baktı. Gayet rahat bir şekilde kadından gelecek olan cevabı beklerken Taehyung tam oracıkta yerin dibine girmek istiyordu.
"Taehyung'u çok zorlamadan yapabilirsiniz Bay Jeon. Klasik bir seks ikisine de zarar vermez , hatta rahatlatır bile. Endişe etmenize gerek yok."
"Pekala Teşekkürler."
•••
"Tanrıııım! Hala doktora seks yapabilir miyiz diye sorduğuna inanamıyorum Jungkook! Cidden kudurmuşsun!" Hastaneden çıkıp arabaya bindikleri süreden beri aynı konuyu konuşup duruyordu Taehyung. Utanılacak bir şey olmadığının , seksin gayet doğal bir eylem olduğunun farkındaydı elbet fakat yine de çokça utanıyordu. Üstelik aniden sorması da onu şok etmişti.
"Ya aşkım! Ne yapayım seni çok özledim. Tabi ki kızımız doğana kadar bekleyebilirdim ama sormanın bir zararı olmayacağını düşündüm. Hem bak , o kadar beklememize bile gerek yokmuş. Sen de beni özlediğini söylemiştin hani? Niye bu kadar kızıyorsun ki?" Jungkook'un 'kızımız' dediğinden sonrasını pek dikkatle dinlememişti Taehyung. Gülümseyerek karnındaki ellerini nazikçe hareket ettirerek okşamaya başladı.
"Kızımız değil mi? Bizim bir kızımız olacak Jungkook." Jungkook durgunlaştı. Bir kızı olacağı gerçeğini sanki yeni fark etmiş gibiydi.
"Öyle... Minicik bir kızımız olacak. Babasının prensesi yapacağım onu. Her şeyden koruyacağım , en az seni sevdiğim kadar çok seveceğim onu Taehyung."
"Onu aşkımız ile büyüteceğiz Jungkook. Bizim gibi sevgiye yabancı bir çocuk olmayacak."
"Olmayacak sevgilim , söz veriyorum olmayacak."
Bebişimize acil isim önerisi 🤭
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Bad Guy
FanfictionTaehyung küçük bir oğlandı , hem bedeniyle hem de ruhuyla. Jeon Jungkook ise yalnızlık ve sevgisizlikten bıkmış kötü bir adam. -Mpreg- Başlama tarihi: 21.07.21 Bitiş tarihi: 05.02.23