12|Tamamlanmış

4.8K 301 11
                                    

Yetişkin içerik!

Jungkook , Taehyung'un üstündeydi ve dakikalardır dolgun dudakları sömürüyordu. İlk önce yumuşak ve narin olan öpücükler zamanla hırçınlaşmıştı. Taehyung , sevgilisinin kendine yaptıklarını aynı şekilde onun ince dudaklarına yaparken halinden oldukça memnundu. Hatta kafası o kadar dağılmıştı ki , başına gelen o berbat talihsiz olayı unutmuştu bile. Kuş gibi hafif hissediyordu. Karnında kelebekler uçuşturan adamın kollarındaydı ve bu bile yetiyordu. Fakat yine de daha fazlasını istiyordu. Bu gece Jungkook tarafından tüketilip bitirilmek istiyordu.
Dudaklarından ayrılan dudaklarla kapalı gözlerini açtı hemen. Ağzını açıp konuşmaya fırsatı kalmadan  boynuna değen dille inledi alçak sesle. Jungkook'un dili boynunda kıvrak hareketlerle geziniyor , tavşana benzettiği iri dişleri tenine saplanıyordu acıtmayacak şekilde.

"Oh kookie~. Harika hissettiriyor-mmh." Jungkook bir şey söylemek yerine sadece tebessüm edip işine devam etmişti.
Esmer boyunda başlayan bu 'emme' eylemi giderek aşağılara inmiş , küçük pembe göğüs uçlarına kadar gelmişti. Hafiften çıkık göğüslerin bir tanesini büyük elleriyle sıkıp yoğururken diğerine yine dişleri ve diliyle eziyet ediyordu. Taehyung'un artan inlemeleri oldukça hoşuna giderken ağız ve el hareketlerini hırçınlaştırıyordu. Erkekliği bir balon gibi şişmişti ve daha önce asla böyle erekte olmamıştı. Kendini sıkarken canı her ne kadar acısa bile küçüğünün iyice ıslanması için ön sevişmeyi uzun tutmalıydı.

"Ah Jungkook!" Aniden gelen dürtüyle kalçasını kaldırıp sadece baksırın kapattığı sertleşmiş erkekliğe sürttü kendini Taehyung. Bu hamlesi onu daha da şevklendirirken buna devam etmek istedi fakat Jungkook'un belini kavrayıp onu yatağa geri yaslaması ile huysuzca mızırdandı.

"Mmmh sabırsız bebeğim benim." Diye homurdanıp dudaklarını mor lekeleriyle süslenmiş boyunda bastırdı hafifçe.

"Lütfen Jungkook , daha fazla dayanamayacağım."

"Hmm , ne istiyorsun benden?" Dövmeli elini yumuşak kalçalara indirip yoğururken munzurca sordu.

"Ah , seni istiyorum." Baş ve orta parmağını kasılıp gevşeyen deliğe sürtüp eline bulaşan zevk sıvısıyla memnunca gülümsedi.

"Yeteri kadar ıslanmışsın sanırım. Bence istediğini verebilirim , hm?"

"Ah , ne olur!" Küçüğün yakarışıyla baş parmağını yavaşça dar yuvarlak deliğe itti. Islaklıktan dolayı kolayca derinlere doğru ilerleyen parmak Taehyung'un daha çok inlemesine neden olurken , bir diğer ikinci parmağı da yavaşça itti içine. Taehyung iyice alıştığı zaman çıkardı parmaklarını delikten. Hemen boşalmasına müsaade edemezdi , birlikte gelmeliydiler.
Jungkook fevri hareketlerle iç çamaşırını çıkartıp ince bacakları iki yana ayırdı. Karşısındaki manzara onu daha da etkilerken daha fazla oyalanmak istemeyip  bacaklarının arasında yerini aldı. Islak bölgeyle temas eden organı titrerken hırladı vahşi bir hayvanmışçasına. Kafasını kaldırıp Taehyung'a baktığında sulu gözlerinde biraz endişe , çokça da heyecan gördü. Şişmiş dudaklara narince öpücük kondurup yumuşak saç tutmalarını okşadı aynı naiflikle. Bir yandan da erkekliğinin başını kasılıp gevşeyen deliğe konumlandırmıştı.

"Benim biricik sevgilim. Canın acıyacak fakat söz çok değil. Sana kıyamadığımı biliyorsun değil mi?"

"Hmhm." Masum mırıldanışa tebessüm edip daha fazla beklemeden hızla kendini itti küçüğünün içine. Daha ucunu sokmasına rağmen odayı dolduran tiz çığlıklar ve sırtını tırmalayan tırnaklar acıttığını gösterse de hareket etmezse daha çok acıyacağını bildiği için kendini yavaşça itmeye devam etti. İleri geri hareketlerine durmadan devam ederken kafasını esmer boyundan kaldırıp göz yaşlarıyla ıslanmış surata baktı. Esmer tenine inat kızarmış yanaklara masum öpücükler bahşederken penisinin değdiği nokta ile adeta kendini kaybetti altındaki beden. Jungkook , Taehyung'un zevk almaya başlaması ile sırıtıp aynı yere vurmaya devam etti. Hızlanan hareketleri , küçüğün daha da zevk almasını sağlarken hayvani bir şekilde üstünde tepiniyordu. En sonunda ikili bu yoğun hazza dayanamayıp patladıklarında Taehyung Jungkook'un kaslı karnını ve hatta yüzünü bile kirletirken , Jungkook tohumlarını tamamen sevgilisinin içine akıtmıştı. Yorgunlukla kendini altındaki bedene bıraktı ve derince soluklandı. Boynuna sarılan kollar ve saçlarına kondurulan öpücükle huzurla gülümseyip kendini yuvasından çıkartarak sırtını yatakla buluşturdu. Hiç beklemeden göğsüne sığınan Taehyung'a kollarını sarıp derin bir uykuya dalmak için kapattı gözlerini.

"Artık temiz ve özgür hissediyorum , ayrıca tamamlanmış. Meğerse sen benim eksik parçammışsın Jungkook."

"Sana tapıyorum Taehyung , benim küçük tanrım. Hadi uyu artık. Yarın seninle bolca ilgileneceğim."

The Bad GuyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin