Dev Adam: Anlamadım?
Dila: Bunu ben de anlamadım, dev.
Dila: Boş ver.
Dev Adam: Peki.
Dev Adam: Hâlâ ardına bakmadan gitmek istiyor musun?
Dila: Artık ne yapmam gerektiğini bilmiyorum
Dev Adam: Belki de yeni bir başlangıç yapmak, düşündüğümüz gibi kötü değildir
Dila: Her şey yolundaymış gibi yapmaktan, iyiymiş gibi davranmaktan, yalnız olmamayı merak etmekten, çevremdekileri yabancı vasfından çıkaramamaktan bunaldım
Dev Adam: Her şeyi düzelteceğine harcayacağın zamanın her saniyesinde inandığında, üzerine devrilen karanlığın sana çizdiği yola çaresizce bakmak yerine arkanı dönüp sana gölge oluşturan yığına bir adım atmış olacaksın.
Dev Adam: Önemli bir adım.
Dila: Hangi insan hiçbir yararı olmayacağını bile bile adım atmak ister? Takılıp düştüğümde bir daha kalkamamaktan korkuyorum. O zaman attığım adımın hiçbir önemi kalmayacak.
Dev Adam: Hiç kimse bir kez bile düşmeden adım atmayı öğrenemez.
Dev Adam: Düşmekten değil, düştüğünde kalkamamaktan değil, adım atmanı sağlayan umudunun zamanla solmasından kork ve çabalarınla o umudu besle.
Dev Adam: Savaşarak kaybetmek, pes etmekten daha iyidir.
Dev Adam: Kaybetmekten korkma, yaptığın hatadan ders çıkarttığında kazanmaya daha da yakın olacaksın.
Dila: Teşekkür ederim, dev
Dev Adam: Adım attığında teşekkür edersin.
• görüldü.
10 gün sonra:
Dev Adam: Hâlâ bir adım atmadın, sanırım.
11.gün:
Dev Adam: Gitmeyi mi tercih ettin yoksa?
12. gün:
Dev Adam: Dila?
13. gün:
Dev Adam: İyi misin?
Dila: İlk başta ağlayamamıştım, gözlerimi açtığımda tek başıma kaldığım gerçeği kalbimi sızlattı ve bu ağır geldi. Ruhum paramparça oldu, deli gibi ağladım.
Dila: Bugün küçük bir çocuğun hıçkıra hıçkıra ağlayarak kurduğu cümlenin ağırlığı, ruhumu paramparça etti. O çocuğa ellerimi uzattığımda karşıma büyük bir boşluk çıktı.
Dev Adam: Dila? Arıyorum.
Dev Adam: Ne dedi o çocuk, neden ağlıyorsun?
Dev Adam: Dila cevap verir misin?
Dila: Annem öldü, dedi.
Dev Adam: Ne?
Dila: O çocuk bendim.
Dila 🥺🥺🥺
Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayalım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dev Adam | Texting
Teen FictionDev Adam: Sana zaman verdiğim süre boyunca acı çeken ben oldum. Dev Adam: Bana kendin gelmediğin sürece ben yokum, üzgünüm. • Başlangıç: 21 Temmuz.