33

1.5K 96 35
                                    

Ben geldiiim

Keyifli okumalar dilerim🥰

Atakan'ım yapmaz diyenler el kaldırsın sğcmşğxmwldnskd

°

Alperen sindiremediği sözlerimin üzerine bir müddet sustu, şu an olayı yanlış anlamıştı. Konuşmama devam etmeliydim, ağzımı açtığım sırada kendinden emin şekilde Atakan'ı savundu.

"Barış, beni inandıramazsın. Atakan böyle bir şeyi yapmaz, kuzenini uyuşturucu yüzünden kaybetti."

"Atakan abi böyle bir şeyi elbette yapmaz." diyerek onu onayladığımda kaşları çatıldı. "Yani?" diye sordu kafası karışmış bir hâlde.

"Sözümü kesmeseydin anlatacaktım, Alperen abi."

"Anlat hadi." Heyecanlanmıştı ama öfkesi ağır basıyordu.

"Kemal'in yakaladığım açığı şirketinin uyuşturucu kaçakçılığı yapmasıydı, kirli işlerle uğraşan şirketlerle ya da kişilerle beraber çalışıyordu."

İlk tepki Alperen'den önce Ercan abiden geldi. "Ne?" diye sordu yüksek çıkan sesiyle.

Başak öfkeliydi fakat gözlerinde oluşan sinsi ifadeyi yakalamıştım, Kemal'i bitirmek içine eline geçen bu kozu sonuna kadar kullanacaktı. Alperen ise ifadesizdi, bu pisliği ondan bekliyordu çünkü.

"Hâlâ devam ediyordur, hapise girmesini sağlayabiliriz." dedi Alperen sadece, yorgun olduğunu hissedebiliyordum. Artık aldığı hiçbir haber onu mutlu etmiyordu, kaybettiği zamanın derdine düşmüştü.

"Atakan'ın buradaki rolü ne?" diye araya girme ihtiyacı hisseden Menekşe ablaya baktım, uzun süre sonra ilk defa araya girdiği için dikkatimi çekmişti. Sessizce dinliyor ve analiz yapıyordu.

"Atakan kandırıldı ve bundan hiç haberi olmadı."

Alperen "Biliyordum!" diye bağırdı. "Benim kardeşim asla böyle bir şey yapmaz, nasıl kandırdılar?"

Kalbimde bir ağrı varken dudaklarıma diktiğim sahte gülücükle Atakan'ı kandırmak hoşuma gitmiyordu, içimde kötü bir his vardı.

Anlamış gibi gözlerimin içine bakması gözlerimin dolmaması için kendimle savaş vermeme sebep oldu. "Kendini boşuna üzüyorsun güzelim." dedi soft sesle.

"İyiyim." dedim ve gözlerimi yola diktim. "Annemi kurtarmak istiyorum, her şeyi ardımda bırakıp mutlu olmak istiyorum."

Dev Adam | Texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin