keyifli okumalarr <3
***
DİLA'DAN:
Dört duvar arasında yankılanan alarm sesini duyduğumda yorgunca yatakta doğruldum, şiş gözlerimi açamadığımdan ellerimle şifonyeri yoklayıp telefonu aldım ve alarmı kapattım. Beynimin içi kazan gibiydi, kendimi boşlukta hissediyordum. Alperen ile Türkiye'ye dönmüştüm, arkadaşlarıma kavuşmuştum. Eren ortalıkta yoktu, ben burada olduğum için eve gelmemişti kesin.
Onu yeniden nasıl kazanacaktım, bilmiyorum. Bildiğim tek şey onu çok sevdiğimdi. Bana kırılmakta sonuna kadar haklıydı, bizi mahveden bendim.
Kalbimdeki ağrı zaman geçtikçe şiddetleniyordu. Benim ona ihtiyacım vardı, beni affetmek için bir adım atmalıydı çünkü ben her adımımı onu düşünerek atıyordum. Benden uzaklaşmasına dayanamazdım.
Telefon ekranına baktığımda gördüğüm bildirimle gözlerim iyice açıldı. Dün akşam geçirdiğim sinir kriziyle Eren'e mesaj atmış, defalarca aramıştım. Telefonu kapalıydı ama Alperen bir hışımla evden çıkmış sonrasında bana Eren ile beraber olduğunu söylemişti, Başak da rahatlamam için bitki çayı içirtmiş ve ben de uykuya dalmıştım.
Gece kabuslarla geçmişti, şu an ise hava yeni ışıyordu. Sessizce ayağa kalkıp odadan ayrıldım ve alt kattaki terasa gittim. Mesajın üstüne tıkladım ve sohbet geçmişi ekrana yüklendi. Terastaki sandalyelerden birine oturdum, masanın üstündeki sigara paketini görünce duraksadım. Normalde içmezdim, birkaç kere arkadaş ortamında denemiştim. Şimdiyse istemsizce paketten bir dal aldım ve çakmakla yakıp ağzıma götürdüm. Eren olsaydı sigara içmeme kızardı, iç çektim.
Dila: Ceren kim (21.14)
Dila: Eren beni delirtöe (21.16)
Dila: S**** telefonunu aç Eren (21.25)
Dila: Telefonun niye kapalı (21.30)
Dila: Seni sevöyprım (01.25)
Sinir bozukluğuyla güldüm, dün akşam kesinlikle delirmiştim. Bana vereceği tepkiden çekindiğim için fazla mesaj atamamıştım. Ağlayarak yazdığım mesajlar da yazım hatasıyla doluydu. Sigara beni rahatsız ettiği için öksürdüm, ciğerlerimi yakmıştı. Umursamadım, gelen mesajlara baktım.
Eren'im: Ceren Hanım benim terapistim (02.47)
Eren'im: Telefonun şarjı bitmişti ondan kapalıydı (02.49)
Son mesajıma yanıt vermemişti. Ağlamak istemediğim için kaşlarımı çattım, ondan yalnızca beni sevdiğini duymak istiyordum. Neden ısrarla o cümleme olumlu ya da olumsuz bir tepki vermiyordu ki? Ayrıca Ceren terapistiyse gündüz görüşebilirdi, gece vakti onu araması sinirlerimi bozmuştu.
Bu eve ne zaman gelecek diye düşünürken dış kapının açılma sesi geldi. Alperen gelmiştir diye dönüp bakmadım koridora. Koridor teras ile bağlantılıydı umarım Alperen beni görüp yanıma gelmezdi, ağladığımı görsün istemiyordum. Ne ara gözlerim dolmuştu ki! Ağlamam için en ufak bir cümle yeterliydi sanırım, psikolojim bozulmuştu. Titreyen elimle sigarayı dudaklarıma götürdüm, aklımı başka işle meşgul etmeliydim. Evet, şu an dava üzerine düşünebilirdim.
Öksürdüm, aptal gibi sigara içmeyi de beceremiyordum. Oysa aklımı dağıtsın diye elime almıştım ve bir halta yaramamıştı. Teras kapısı usulca açıldığında gözlerimi yumdum, Alperen'in gelmesi hiç de iyi olmadı. Sigara dudaklarımın arasından çekilirken kaşlarım çatıldı, tanıdık bir koku etrafımı sardı. Usulca gözlerimi açtığımda karşımda nefesimi kesen gözleri kadrajıma girdi, tüm vücudum alev almış gibi yanmaya başladı. Elindeki sigaraya kısaca baktıktan sonra dudaklarına götürdü. Kalp atışlarımı duyuyor mu tedirgin oldum, vücudum tüm dengesini kaybetmişti çünkü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dev Adam | Texting
Teen FictionDev Adam: Sana zaman verdiğim süre boyunca acı çeken ben oldum. Dev Adam: Bana kendin gelmediğin sürece ben yokum, üzgünüm. • Başlangıç: 21 Temmuz.