31

1.5K 105 37
                                    

Bu bölüme rekor oy ve yorum bekliyorum💃🎉

Tüm olanları bu bölümde anlatmadım, birkaç bölüm geçmişe gideceğiz böyle, keyifli okumalar❣

°

Adaletin Peşinde

Ercan: Barış'ın doktor ile olan görüşmesi bitti mi?

Ercan: Alperen'in çekimleri biter bitmez geleceğiz

Başak: Barış hâlâ doktorla görüşüyor

Ercan: Güvenlik tam mı?

Başak: Tam, hiçbir sorun yok. Kemal şerefsizi adamlarını hastaneye sokamaz, Barış'a ulaşamayacak

Menekşe: Ayrıca doktor da güvenilir biri, rapor gerçekleri yansıtacak

Başak: Barış çıktı şimdi

Menekşe: Alperen ile Başak'ın evine gelin @Ercan

Ercan: Tamamdır.

°

Başak karşısındaki odadan çıkan çocuğu görünce rahatlayarak yanına doğru ilerledi, temas konusundaki hassasiyetini bildiği için birkaç adım ötesinde durup gülümseyerek "Barış?" dedi.

Barış'ın gözleri dolu doluydu, kaşlarını çattı Başak. "Bir şey mi oldu?" diye sordu endişeyle. Menekşe biraz uzaktan ikisini izliyordu, olanları öğrenmişti ve Başak'a yardımcı olmak istiyordu. Böyle bir adaletsizliği kaldıramıyordu.

"İyiyim," derken sesi titredi Barış'ın. Burukça gülümsüyordu. "Ayşe Abla'ya, Yusuf Abi'ye verdiğim sözü tutmak için ilk adımı attım."

"Yusuf ve Ayşe her şeyi biliyor muydu?" diye sordu Başak heyecanla.

Barış ağlamamak için kendini zor tutuyordu, olanlar ona ağır geliyordu artık. "Eve geçelim, anlatacağım. Annem beni bekliyor."

"Benim evime gideriz sonra olur mu? Ercan ve Alperen de oraya gelecek."

Barış itiraz etmedi, Menekşe ise bu sırada doktor ile görüşme yapıyordu. Hastanenin çıkışında Başak ve Barış'a yetiştiğinde yüzünde neşenin izleri vardı.

"Raporlar iki güne çıkacak. Doktor herhangi bir şey söylemedi ama senin çıkışına izin verdiğine göre akıl sağlığının yerinde olduğuna dair rapor yazacak."

"Başak." dedi küçük bir çocuk gibi Barış.

"Efendim."

Dev Adam | Texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin