Merhabaa çok uzun zaman oldu, buraya geri dönmeye çalışıyorum ama pek beceremedim🥺 Üniversite sınavından sonra psikolojik olarak yazmaya hazır hissedemedim, temmuzda geri dönmeyi planlıyordum ama tercih dönemi ile çakıştı ve kendimi tamamen tercih dönemine odakladım. Tercihlerimi yaptım, şu an iki hikayeme odaklanmaya çalışacağımm 💖
Sizler nasılsınız? Haftada 2 ya da 3 gün bölüm atmak istiyorum ama günleri belirleyemedim. İstediğiniz günleri belirtebilirsiniz. Düzen oturtalım ki bölüm bekleyenler ne zaman geleceğinden haberdar olabilsin.
Hatırlatma: Önceki bölüm Eren ve Dila konuştular, Eren sonunda Dila'yı dinlemeyi kabul etti ama zaman istedi.
***
Alperen: Dila, nasıl olduğunu merak ediyorum.
Alperen: Atakan ile konuşmanızın üstünden bir hafta geçti ama hiç benimle konuşmadın.
Alperen: Barış seninle konuşmayı bekliyor Dila, o çocuk hiç iyi değil.
Alperen: Şerefsiz herif, Barış'a ulaşmaya çalışıyor. Zor duruma düşeceğiz gibi. Başak dava açmak istiyor, sen istemediğin için açmasına engel oldum.
Alperen: Barış'a psikolojik destek almasını sağladım. Bazen iyi bazen kötü. Annesiyle sık görüşmüyor, bizimle de arada konuşuyor. Onunla görüşmeni istiyorum.
Alperen: Dila sana yalvarıyorum, davayı açalım. Lütfen.
Alperen: Sen de iyi değilsin. Yanımıza gelmen için tüm imkanları sağlarım sana, o herifin yanında kalarak nasıl Atakan ile aranı düzeltmeyi umuyorsun?
Dila:
Bir haftadır hastaydım, yataktan çıkamadım. Şerefsiz yüzünden de ikinci telefonumu alıp da sizlere haber veremedim. Ruh hastası, beni yalnız bırakmıyor.
Dila:
Şu an hastalığım geçti. Eren nasıl? Sizler nasılsınız?
Dila:
Alperen, açmayın davayı.
Alperen çevrim içi.
Alperen yazıyor...
Alperen: Dila beni delirtme mesajlarımı düzgün okumuyor musun?
Alperen: Ne dememi bekliyorsun? İyiyiz dememi mi?
Alperen: Bize nasıl olduğumuzu sorup gidiyorsun, ne düşünüyorsun anlamıyorum.
Alperen: DİLA ARTIK YETER
Alperen: Tamam, sen de iyi değilsin ama
Alperen: Bu evlilik haberi ne?
Alperen: Eren de bu haberi gördü.
Dila: Az şey bilmenizi istiyorum, böylece daha güvende olursunuz.
Alperen: Daha neyi öğrenmeyeceğiz Dila? Başak bir bir her şeyi ortalığa döktü, döküyor da. O şerefsizler mafya, bunun farkındayız. Uyuşturucu satıyorlar, kaçak silah, cinayet... Ne ararsan var. Seni nasıl tek bırakabilirim?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dev Adam | Texting
Teen FictionDev Adam: Sana zaman verdiğim süre boyunca acı çeken ben oldum. Dev Adam: Bana kendin gelmediğin sürece ben yokum, üzgünüm. • Başlangıç: 21 Temmuz.