59 ~ MAVİ GÖREV

532 40 35
                                    


Selam arkadaşlar, nasılsınız?

Yeni bölümle geldik biz, uzun zaman oldu. Çok özledim buraları..

Çok güzel ve çok seveceğiniz bir bölümle karşınızdayım yine..🎈🥰💙

Hikaye nasıl gidiyor? Yorumlarınız benim için çok önemli lütfen bol bol yazın.

Ayrıca geçen bölümde yorumlar yapan tüm okuyucularıma sonsuz teşekkür ediyorum. Yorumlarınız, fikir ve önerileriniz beni öylesine mutlu ediyor ki. Hepsini okuyorum cevap veremesem de. İyi ki varsınız..🙏🏻💙

Şimdi keyifli okumalar..

..

Hande'nin anlatımıyla..

"TOLGA!" diye bir ses duyduğumuzda ikimiz de arkamızı döndük aniden. Bu ses tanıdık bir ses değildi.

Tolga'nın kaşları anında çatıldığında, ben sadece kadına bakıyordum. Aramızda 4-5 adım mesafe var ya da yoktu.

"Tolga, sevgilim..." dedi kadın ve ben büyük bir şok içindeydim. Bize yaklaşmaya başladığında, Tolga'nın yüzüne baktım. İfadesizliğini çözmeye çalıştım, neler oluyordu?

"Han- Hande!" dedi kekeleyerek ve ismi duymamla tüylerimin diken diken olması bir olmuştu..

Kim demişti o? Doğru mu duymuştum? Neler oluyordu yine?

"Kim? Ne?" dedim direk duyduğum gibi. Belimdeki elini çekti, kadına doğru döndü.

"Nerden çıktın sen?" dediğinde, kadın yaklaşmış ve sarılmıştı Tolga'ya.

"Seni özledim aşkım.." dedi şımarıkça, gözleri sadece bendeydi. Yüzündeki ifadeyi okumamak imkansızdı. Bana bakarken dudakları hafifçe kıvrıldı, şimdi anlamıştım olanları..

Gülümsedim. Abartıyla sırıttım hatta.

Sarıldılar uzunca, hemen bir adım dibimde. Göğsümde bağladım ellerimi onları beklerken. Sabırlıydım..

"Arasaydın keşke.." dediğinde Tolga, ayrılabilmişlerdi sonunda. Hemen Tolga'nın koluna girdi bana dönerken. Tolga gerilmişti durumdan, ismi söylemesi ise tam olmuştu yani o geceden sonra..

"Eee aradım ama sana ulaşmak çok mümkün olmuyor maalesef.. Neyse, geldim işte, partiye yetiştim.."

"Hıhıı.." dediğinde kadına ilgisizce, sonunda bana dönüp yüzüme bakabilmişti.

Ardından kadın cırladı tabi. "Bizi tanıştırmayacaksın sanırım sevgilim, ben Hande. Siz?" dedi elini uzatarak.

"Ben de, Gece.." dedim ilk kısmı söyleyip duraksadım ve son kelimeyi vurguladım. Anladığımı anlaması lazımdı, elini sıkarken de bunu belirttiğimi düşünüyordum..

"Ahh ne hoş, kim vermiş isminizi?"

"Sevdiğim biri diyelim.." dedim kısaca.

Anlaşmıştık, karşılıklı. Ellerimizi ayırdığımızda kendimi geri çektim ve gözlerimi Tolga'ya çevirdim ima dolu.

"Partiyi başlatayım ben, Hande sana da masanı göstereyim.." dediğinde, sırıtmaya devam ettim. "Hiç gerek yok siz geçin Tolga bey, Hande hanımla ben ilgilenirim.."

"Hıı, öyle mi diyorsun.." dediğinde endişeli gibiydi, mırıldanmıştı.

"Hıhıı.." dedim sadece ve zoraki gidişini izledim.

MAVİ GÖREV (TAMAMLANDI!)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin