Sürpriiiiiiizzzzz..!!✨🎈🎉🎊
Selam okuyucularım, nasılsınız?
Yeni bölümle erkenden karşınızdayım. Umarım beğenirsiniz..
Önümüzdeki birkaç hafta bölüm gelmeyecektir, bilginize..
Şimdi keyifli okumalar olsun..
..
Hande'nin anlatımıyla..
Şirkete gittiğim gün, yine bir plan yapmıştım. Yıllık iznimin tümünü kullanarak biraz buralardan uzaklaşmak istiyordum.
Üniversitedeki en yakın arkadaşım olan Ayşin'in yanına, Diyarbakır'a gitmeye karar vermiştim. Onu aradığımda güzel bir plan yapmıştık. Onunlayken eğlenerek her şeyi unutacağımı biliyordum hem aklımı toparlamam lazımdı..
Direk iznimi Sema hanımdan alıp, gün içinde Tolga'ya hiç görünmeden şirketten çıkmıştım. Hazırlığımı yaptığım gibi de o akşam uçakla Diyarbakır'a gittim..
Tolga şirkette beni bulamayıp, o kötü olaylardan hemen sonra uzaklaştığımı öğrense ne yapardı tahmin edemiyordum.
Bildiğim bir şey varsa, o da kesinlikle bir süre görüşmemenin ikimize de iyi geleceğiydi..
..
Bir ay sonra..
Çok güzel bir tatil geçirmiş, dinlenerek tekrar İstanbul'a dönmüştüm. Sabah şirkete döndüğümde, burayı özlediğimi fark etmiştim.
Tolga'yla karşılaşmam gerektiğini bilerek, Sema hanımdan bir iş alıp Tolga beye kendimi, geldiğimi göstermek için odasına çıktım yavaşça. Gerçi biliyor olmalıydı eğer sorduysa..
Heyecanlanmıştım..
Sekreteri yerinde yoktu ve biraz bekledim. Gelmediğinde de mesai saati bitmek üzereydi ve odaya artık girmem gerektiğini düşünerek kapıyı çaldım. İçerden güçlü bir ses duyuldu..
O anda tüylerim diken diken oldu. Aynı o gece arabadan indiğinde Hande diye bağırması gibiydi bu..
Kapıyı usulca araladım. İlk olarak başımı uzattığımda kapıdan, masanın başında harıl harıl çalışırken gördüm. Birazcık izledim ses çıkarmadan. Onu özlemiştim kabul etmesemde. Dudaklarım kıvrıldı istemsizce..
Kendimi toparlayabildiğimde seslendim.
"Tolga bey, müsait misiniz?" dedim, elimdeki dosyayı önümde tutarak odaya bir adım attım..
Gözleri anında beni bulduğunda, ifadesizce baktı. Yavaşça arkasına yaslandığında sessiz kaldı bir süre..
"Gelmişsin.." dedi sadece. Kollarını göğsünde birleştirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAVİ GÖREV (TAMAMLANDI!)
Fanfic~~~ Seçtiği mavi zarfı, evine geldiğinde masanın üzerine bırakıverdi. Hala açamamıştı. Endişeliydi kadın.. Bu ilk göreviydi. O gizli örgüt üyesi, özel bir ajandı. Yıllardır aldığı zorlu eğitimlerden sonra ilk görevi.. Başarılı olmak zorundaydı.. Za...