Selam arkadaşlar, nasılsınız?
Çok uzun zaman oldu yazmayalı. Biliyorum özlediniz merakla bekliyorsunuz ama inanın fırsat bulup yazamıyorum. Lütfen kusuruma bakmayın..
Yeni bölümle geldik biz. Umarım seversiniz bölümü. Zaten sona az kaldı. 3 bölüm sonra hikayemiz bitiyor, bilginize..
Şimdi keyifli okumalar..
..
Hande'nin anlatımıyla..
(Geçen bölümün sonundan devam ediyoruz..)
Eve gittiğimiz de ise benim eğlence düşüncelerim sekteye uğradı. Kızların ateşlendiğini ve doktorun evde olduğunu görmüştük. Evdekilerin bize haber vermeme nedenleri ise açıktı, birlikte olalım istemişlerdi. Hepsine Tolga güzel güzel sözler armağan ettiğinde, ikimiz de kızlarımıza odaklanmış doktoru ilgiyle dinliyorduk..
Kızların ateşlenmesi ise en çok Tolga'yı etkilemişti. Paniği hoşuma gitmişti. Kızları ılık duşa sokup yıkadığımızda şimdiden birçok şeyi öğrendiği açıktı.
O çok iyi bir baba olmuştu..
..
Kızları giydirmiş, ilaçlarını içirmiş ve yatırmıştık. Resmen kızlarla uğraşırken saatleri geçirmiştik. Ayşe, Faruk ve Yeşim teyzeyi zorla odalara yatmaya gönderdiğimizde ikimiz bebeklerimizin başındaydık. Bir süre kızları izledik birlikte..
"Şimdi seni yatırma zamanım, hadi, çok yoruldun.." dediğinde Tolga bakışlarımı ona çevirdim.
"Olmaz sen git uyu, sabah şirkette toplantı var. Kızları ben beklerim. Hem evde kalırım dinlenirim.."
"Hayatta olmaz güzelim.. Hadi odamıza.." dediğinde ellerini omuzlarıma dayayıp beni ittirmeye başlamıştı kapıya doğru.
"Ama Tolga.." dediğimde sözümü kesti. "Asla kabul etmiyorum. Kızlara da sana da ben bakarım. Sen bebeğimiz için uyuyacaksın, ben kızlarımız için uyumayacağım. Olay bu ve bu kadar basit."
"Ama sevgilim.."
"Hande, güzelim, Gece'm.. Lütfen hadi.." dediğinde kapıdan çıktığımız gibi, elimi tutarak beni odamıza götürdü.
"Ben üzerimi değiştiricem. Sen de yatmaya hazırlan lütfen.." dediğinde başıma bir öpücük bıraktı ve giyinme odasına girdi.
Lavabodaki işlerimi bitirdim, giyindim. O sırada yatağı hazırlamış beni bekliyordu.
Uzandım, üzerimi örttü. "Gözlerini kapat ve rüyanda bizi gör.. İyi geceler bebeğim.." dediğinde eğilip dudaklarıma bir öpücük bıraktı. Hemen kızların yanına gitmek istiyordu, anlıyordum.
"Seni seviyorum.." dedim yatağa iyice yerleşirken. Uykum vardı..
"Seni seviyorum.." dedi beni yanıtlayarak, kapıdan çıkmadan hemen öncesinde ışıkları kapatırken..
..
Saatler sonra, gün aydınlandığında gözlerimi kırpıştırarak açtım. Komodindeki saate baktım, daha çok erkendi, güneş yeni doğmuştu. Yine de yataktan kalktım, sabahlığımı giyip belindeki kuşağı bağladım.
Kızların odasına girdiğimde ise dudaklarımı bir gülümseme kapladı. Her yer darmadağındı. Önce kızları kontrol ettim, ateşleri yoktu. Sakince uyuyorlardı, bugün öğlene kadar uyurlardı, yorgun düşmüşlerdi. Üzerlerini örttüm. Kızlarla işim bitince, emzirme koltuğunda uyuyan ve elindeki ateş ölçeri sıkıca tutan Tolga'yı uyandırmaya çalıştım..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAVİ GÖREV (TAMAMLANDI!)
Fanfic~~~ Seçtiği mavi zarfı, evine geldiğinde masanın üzerine bırakıverdi. Hala açamamıştı. Endişeliydi kadın.. Bu ilk göreviydi. O gizli örgüt üyesi, özel bir ajandı. Yıllardır aldığı zorlu eğitimlerden sonra ilk görevi.. Başarılı olmak zorundaydı.. Za...