A telefonom kijelzőjén, az exem neve villogott. Ezt nem hiszem el! Mindenki megbolondult? Nem tudtam eldönteni, hogy hiányzik-e nekem ez a beszélgetés Justinnal. Azóta nem beszéltünk, sőt nem is találkoztunk, amióta kiderült hogy megcsalt. Ahogy eszembe jutottak a szavak amiket hozzám vágott akkor, belém nyilalt a fájdalom. Végül egy kis hezitálás után, felvettem.
-Szia Szofi! - szólt bele a telefonba Justin.
-Mit akarsz? - szóltam vissza dühösen. Azt terveztem, hogy nyugodt maradok, viszont amint meghallottam a hangját, elárasztott a düh.
-Ne haragudj, sajnálom. Azóta csak rád tudok gondolni. Egy igazi seggfej voltam - mondta a telefonba. A hangjában hallatszódott a bűntudat. Lefagytam. Nem értettem a helyzetet. A szakításunk óta eltelt már elég sok idő, miért pont most hív fel bocsánatot kérni? Amíg próbáltam összeszedni a gondolataimat, Justin próbálta megtörni a csendet.
-Hiányzol! - suttogta.
A szavai belém hasítottak, újra abban a szituációban találtam magam mint a szakításunk pillanatában. A szememből elkezdtek folyni a könnyek. Nem tudtam mit mondani, kinyomtam a telefont.
Maya ekkor lépett be a szobába. Amint meglátta halál sápadtra vált fejemet, odaszaladt, hogy megöleljen.
-Mi történt drágám? - kérdezte, miközben próbálta letörölgetni a könnyeim.
-Justin hívott. Hiányzom neki! - feleltem szomorúan. Maya rám nézett és mosoly húzódott a szájára.
-Drágám, ő nem érdemel könnyeket! Ajánlom is hogy hiányozz neki, ilyen jó csajt nehéz lesz kivernie a fejéből - próbált vigasztalni.
-Igazad van! - feleltem neki hálásan, a könnyeimet törölgetve. Maya mindig mellettem állt, amikor szükségem volt rá. Hálás vagyok azért hogy ilyen barátnőm van.
-Atya világ Szofiii! Te megnézted már a telefonod? - kiabált Maya, a telefonomat a kezében tartva. Arcáról le sem lehetett törölni a vigyort.
-Nem, miért? - kérdeztem mit sem sejtve. Justin gondolatától, minden más kiment a fejemből. Maya átadta a telefont, és a kijelzőre mutatott. Amin ez állt:
k.mbappe követni kezdett.
k.mbappe üzenetet küldött.
Eric Johnson követni kezdett.
Eric Johnson üzenetet küldött.
Nem hittem a szememnek. Mi a franc történik az életemmel? Eddig senki még csak felém se nézett, most meg nem győzöm megjegyezni a neveket.
-Ki a szar az az Eric Johnson? - kérdezte Maya bosszúsan nézve. Tudta, hogy valamit nem mondtam el.
-A repülőn mellette ültem. Szépen le is égettem magam, amikor a lábára borult a tamponom - ecseteltem a sztorit Mayának aki nem tudta visszatartani a nevetését.
-Hát ez teljesen rád vall - nevetett az ágyon fetrengve.
-Na kösz szépen, ettől aztán jobban érzem magam! - mondtam neki gúnyosan, bár utólag visszagondolva, tényleg vicces volt a szituáció.
Megnyitottam a telefonom. És először Kylian üzeneteit néztem meg.
k.mbappe: Szia szépség, remélem nem dobtad ki a mezt az első kukába:D
Az üzenetét látva elmosolyodtam. Nem csak iszonyúan dögös, de a humora is nagyon jó. Egyre szimpatikusabb nekem ez a srác.
szofi.h44: Ilyen kegyetlennek tűnök? Az első tele volt, szóval a másodikba dobtam.
Írtam neki vissza nevetve. Egyből megnézte és már kaptam is a választ.
k.mbappe: Most aztán megnyugtattál. - írta sok nevetős emojival.
Mosolyt csalt az arcomra, a beszégetésünk. Rég volt ilyenben részem és jól esett. Lehet, hogy Kylian nem is olyan mint a többi sztár.
-Na most mit mosolyogsz? - kérdezte kíváncsiskodva Maya. A gondolataimba merülve el is feledkeztem róla, hogy itt ül mellettem. Megmutattam neki az üzenetváltásunkat és majdnem leborított az ágyról, úgy ugrált örömében.
-Tetszel neki! Tuti tetszel neki! - kiabálta ugrándozva. -A barátnőm híres lesz, juhú!
-Maya, dehogy leszek híres. Az ilyen sztároknak mint Ő, nem voltak még szupermodelleken kívül másmilyen barátnőik. Főleg nem olyanok mint én.
-Te is úgy nézel ki mint egy szupermodell, csak téged még nem kaptak fel - mondta büszkén a barátnőm.
Maya örömködésétől, szinte majdnem elfeledkeztem arról, hogy Eric is írt valamit. Megnyitottam az üzenetét, ami a következő volt:
eric.jhn: Még egyszer sajnálom, ami történt. Remélem jól vagy!:)
Aranyos volt tőle az érdeklődés, bár nem értettem, hogy lehet az hogy a repülős gáz szitu után még szóba áll velem.
szofi.h44: Ugyan, már kutya bajom!:)
eric.jhn: Remélem, a következő találkozásunkon kiengesztelhetlek! - írta egy kaccsintós szmájlival.
Váó, erre aztán nem számítottam. Ő még találkozni akar? Amióta Párizsban vagyunk az életem olyan mint egy álom. Vagy lehet ez az egész tényleg csak egy álom. Mindenesetre Párizs varázsa alá kerültem.
Miután visszaírtam a fiúknak, felvettem a pizsamámat és befeküdtem az ágyamba. Maya még a barátjával telefonált, ezért becsuktam az ajtót, hogy ne zavarjam.
Elalvás előtt, még a mai nap eseményein gondolkoztam. Hihetetlen dolgok történtek velem csak szinte pár óra leforgása alatt. Ahogy visszagondoltam egy-egy pillanatra, nem tudtam nem mosolyogni. Nem is sejtettem, hogy a holnapi nap még több váratlan eseményt fog tartogatni...
Köszönöm, hogy elolvastad az új részét, a "Hírnévbe merülve" című sztorimnak! Ez a rész egy kicsit rövidebbre sikerült, de azért remélem tetszett! :) Írd le kommentbe a véleményed! :)
VOCÊ ESTÁ LENDO
Hírnévbe merülve
Romance"-Azt gondoltad, hogy egy ilyen senki mint Te, kelleni fog egy hírességnek?! - mondta idegesen felröhögve. Lehűlve álltam, Őt nézve miközben a fotósok és újságírók a kameráikat kattogtatták, egy új szaftos sztorinak örvendezve. Teljesen lefagytam, c...