Testközelből...

966 22 0
                                    

Reggel kivételesen magamtól keltem fel, még az ébresztőm előtt. Nem sok ilyen reggelem van, amikor sikerül magamtól kikelnem az ágyból. Maya még aludt, mikor kimentem a szobából, ezért elhatároztam, hogy hozatok fel neki is reggelit és meglepem egy kávéval is.

Minden evésnél nézek valami videót a telefonomon, ezért amikor megjött a reggelink most is így tettem. Megnyitottam a youtube-ot és böngészni kezdtem a felkapott videók között. Ahogy görgettem lefelé, felugrott egy videó Kylianről. Rámentem és azonnal mosolyra húzódott a szám, amikor megláttam a videóban azt a gyönyörű mosolyát, amivel valószínűleg minden nőt levesz a lábáról. Eszembe jutott, az ahogyan tegnap nézett rám. Még így visszagondolva is pillangók röpködnek a gyomromban.

Még be se fejeztem reggelit már pittyent a telefonom.

k.mbappe: Lenne kedved eljönni a mai edzésünkre? Szívesen körbevezetnélek! 

Nem gondoltam, hogy ilyen hamar fog újra keresni. Egyből izgatott lettem az üzenetétől. Mayával amúgy sem terveztünk ma egész napos programot, csak a délelőttünk van betáblázva városnézéssel. Úgy gondoltam ő is örülne ennek, úgyis nagyon bejön neki Neymar. 

szofi.h44: Szerencsédre pont nincs semmi programom délutánra. - írtam incselkedve. Azt akartam, hogy Kylian úgy lássa, mintha ez az egész nekem teljesen természetes lenne és nem nagy dolog. A valóságban azonban igenis nagy dolog volt. Csak háromszor ugráltam körbe a konyhaasztal körül örömömben.

k.mbappe: Én vagyok a legszerencsésebb:D - írta válaszként, értve a poént.

szofi.h44: Maya is jöhet?

k.mbappe: Persze, a fiúk biztos örülni fognak neki ;)  4-re gyertek!

Egy hete még gondolni sem mertem, hogy ilyen történhet velem. 

- Mi ez a nagy boldogság már korán reggel? - jött ki a szobájából ásítva Maya.

- Kylian elhívott a mai edzésükre - mondtam mire teljesen kikerekedett a szeme. Az álmosság egyetlen jele sem látszott már rajta.

-Hogy miiiii? Ez most komoly? - kérdezte sikoltozva. - Szofi ez a srác beléd van zúgva.

-Na azt azért nem mondanám Maya, csak jófej akar lenni. Gondolom a többi lánnyal is így viselkedik - próbáltam lenyugtatni.

-Szerintem nem! Csak túl vak vagy hogy lásd! - válaszolta sértődötten és leült reggelizni.

A délelőtt további része nagyon jól telt. Rengeteg képet készítettem a városról, nem fogom győzni kiválogatni, melyik kerüljön ki az instámra. Ha tehetném ideköltöznék. Annyira jó lehet itt élni.

Egy étteremben ebédeltünk, azután visszasétáltunk a szállásra. Én egyből a fürdőszoba felé vettem az irányt, hogy letusoljak és elkezdjek készülődni a délutáni programunkra. Maya ez idő alatt a barátjával videóhívásozott. Régen volt már ilyen találkozó az életemben, el is felejtettem már milyen érzés egy ilyenre készülni. Nagyon izgatott voltam.

-Szofi, élsz még?! - kiabált Maya, a konyhából.

Lehet hogy kicsit elszaladt az idő, annyira megfeledkeztem mindenről, hogy észre se vettem, hogy már 2 órája a fürdőben vagyok. Gyorsan felöltöztem és átadtam Mayának a terepet.

Hírnévbe merülveWhere stories live. Discover now